2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
تعرض مرد سرایدار به زن تنها در یک برج

تعرض مرد سرایدار به زن تنها در یک برج

مرد سرایدار وقتی دید زنی جوان در خانه اش در برجی در بالای شهرتهران تنهاست او را مورد تعرض قرار داد.

دوات آنلاین-سرایداری که متهم است یک زن جوان را مورد تعرض قرار داده است قبل از اینکه متوجه شود این زن همسر صیغه‌ای دارد مدعی شد زن جوان عاشق او شده و پیشنهاد داده با هم ازدواج کنند.

 

یک ماه قبل زن جوانی به پلیس تهران مراجعه کرد و مدعی شد از سوی سرایدار برجی که ساکن آن است مورد تعرض قرار گرفته است.

 

این زن به ماموران گفت: مدتی است پایم شکسته و بیشتر روز را در خانه هستم و خریدهایم را سرایدار برجی که در آن زندگی می کنم انجام می دهد. روز حادثه زنگ در خانه به صدا درآمد من هم وقتی دیدم سرایدار پشت در است باز کردم چون با خودم گفتم یا خرید کرده یا برای بردن زباله ها آمده است.

 

زن شاکی در ادامه گفت: وقتی در را باز کردم مرد سرایدار من را به داخل هل داد و وارد خانه شد. چون من پایم شکسته بود نمی توانستم مقاومت کنم و به زمین افتادم مرد سرایدار من را مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد رفت.

 

با توجه به ادعای این زن او به پزشکی قانونی معرفی شد. سپس این زن گفت: من درخواست اشد مجازات برای این مرد را دارم چون به شدت وضعیت روانی‌ام بهم ریخته و آرامش از زندگی ام رفته است.

 

با بازداشت متهم پرونده برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم در بازجویی ها رابطه را قبول کرد چرا که پزشکی قانونی نیز آن را تایید کرده بود اما ادعا کرد زن شاکی عاشق او بوده است.

 

شاکی به من ابراز علاقه کرد

مرد جوان گفت: این زن تنها زندگی می کند مدتی قبل به من ابراز علاقه کرد و گفت من را دوست دارد و پیشنهاد داد او را صیغه کنم. من قبول دارم با هم رابطه داشتیم اما این رابطه با خواست خودش بود.

 

زن شاکی که 35 ساله است گفته‌های این مرد را رد کرد و گفت: این مرد دروغ می گوید من چند سال است که صیغه مردی هستم و شوهر دارم. درست است به خاطر شرایطی که داریم من تنها زندگی می کنم و گاهی شوهرم به خانه من می آید اما من شوهرم دارم و از شوهرم هم راضی بودم. اما چون مرد سرایدار دید که من زندگی مجردی دارم چنین ادعایی را مطرح کرده است.

 

این زن صیغه نامه ای هم به دادگاه ارائه داد که تایید می کرد او شوهر دارد.

 

زن جوان گفت: مرد سرایدار از تنهایی و ضعف من به خاطر اینکه پایم شکسته بود سوء استفاده کرد و با خشونت تمام من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

با توجه به مدارک به دست آمده مرد متهم تا زمان محاکمه و صدور حکم، بازداشت شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.