2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
درخواست اعدام برای شكارچی زنان

درخواست اعدام برای شكارچی زنان

این مرد و اعضای باندش از 200 زن سرقت‌های مقرون به آزار انجام داده‌اند.

دوات آنلاین-سركرده باند مخوفی كه با حمله به زنان و دختران در شرق تهران طلاهایشان را می‌دزدیدند، به‌زودی به اتهام محاربه در دادگاه انقلاب محاكمه خواهد شد.

 

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی اردیبهشت سال گذشته، زنانی با حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران شكایت‌هایی مطرح كردند كه نشان می‌داد موتورسوارانی به بهانه پرسیدن نشانی از آنها در محله‌های شرق تهران نزدیك شده و بعد از ضرب و جرح و زخمی كردن آنها طلاهایشان را دزدیده‌اند. با دستور بهشتی، بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران تحقیقات برای دستگیری سارقان، آغاز شد و در ادامه رد سركرده باند كه مرد 26 ساله‌ای به نام رامین و دزد سابقه‌دار خشنی بود به دست آمد و او همراه سه نفر از همدستانش بازداشت شد.   تحقیقات نشان داد كه او سركرده باند است و دو متهم دیگر او را در سرقت‌ها اسكورت و نفر آخر خریدار طلاهای دزدی بوده است، اما سه عضو كلیدی باند همچنان متواری بودند.

 

با گذشت 11 ماه از دستگیری سركرده باند او در آخرین جلسه بازپرسی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران حاضر شد و با اعتراف به 200 فقره سرقت  مقرون به آزار كه نسبت به زنان و دختران جوان انجام داده بود به بازپرس پرونده گفت: والدینم از هم جدا شده‌اند و چهار سال بود كه گرفتار اعتیاد به شیشه شده بودم. اعتیاد باعث شد كه گرفتار خلاف، دزدی و زورگیری شوم. چند بار به اتهام سرقت بازداشت و روانه زندان شدم. هر بار كه آزاد می‌شدم می‌خواستم اعتیاد و خلاف را كنار بگذارم كه بی‌نتیجه بود. دیگر یك خلافكار حرفه‌ای شده بودم.

 

آخرین بار هم به اتهام گوشی قاپی در زندان بودم. بعد از آزادی تصمیم گرفتم باندی تشكیل دهم. سه مرد كه آنها نیز خلافكار بودند عضو باندم شدند. همراه آنها از پاكدشت سوار چند موتورسیكلت شده و به خیابان‌های خلوت شرق تهران آمده با دیدن خانم‌های رهگذر در خیابان به بهانه پرسیدن نشانی به آنها نزدیك می‌شدیم و در یك لحظه چاقو سمت‌شان می‌گرفتیم، كتكشان زده و هر چه طلا داشتند سرقت می‌كردیم. اگر مقاومت می‌كردند آنها را با چاقو زخمی می‌كردیم. در یكی از سرقت‌هایم با ورود به خانه‌ای مادر و دختری را با چاقو تهدید كردم و زن جوان برای این‌كه آسیبی به دخترش وارد نشود، طلاهایش را به من داد. با فروش اموال سرقتی زندگی لاكچری برای خودم درست كرده بودم.

 

متهم درحالی به زندان بازگشت كه با توجه به این كه مرتكب 200 فقره سرقت مقرون به آزار با سلاح سرد شده بود، بازپرس پرونده برای او درخواست محاربه كرد و پرونده او با صدور جلب دادرسی برای محاكمه به دادگاه انقلاب ارسال شد.

 

برای دو همدستش هم به اتهام مشاركت در سرقت، كیفرخواست صادر شد و تحقیقات برای دستگیری دو عضو فراری باند ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.