2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نقشه پلید وکیل قلابی برای زن جوان

نقشه پلید وکیل قلابی برای زن جوان

این وکیل قلابی زنی را که قصد داشت از همسرش جدا شود فریب داد و اموال او را غارت کرد.

دوات آنلاین-مردی که با جعل عنوان وکیل زنی را که قصد داشت از شوهرش طلاق بگیرد، بیهوش کرده بود و اموالش را سرقت کرده بود پس از چند ماه شناسایی و دستگیر شد.

 

زن جوانی چهاردهم مهرماه امسال به پلیس مراجعه کرد و از سرقت اموال خود خبر داد. این زن در تشریح ماجرا گفت: من تصمیم گرفته بودم از همسرم جدا شوم اما او با طلاق مخالف بود. با این وجود من همچنان اصرار داشتم که از او جدا شوم برای همین مجبور شدم از او شکایت کنم و به دادگاه بروم. از دادگاه که بیرون آمدم دنبال وکیل می‌گشتم تا کمکم کند و بتوانم مهریه‌ام را اجرا بگذارم. بیرون دادگاه مردی را دیدم که برگه‌ای با آرم قوه قضاییه دستش بود. از او پرسیدم شما وکیل هستید؟ او جواب مثبت داد، من ماجرا را برایش تعریف کردم و او از من پرسید شعبه رسیدگی کننده به پرونده من کدام است، بعد به داخل ساختمان دادگاه رفت و وقتی آمد گفت وکالت من را قبول می‌کند. بعد هم من 300 هزارتومان برایش کارت به کارت کردم و قرار شد برای بقیه کارها به دفتر او بروم.

 

این زن ادامه داد: روز بعد که به او زنگ زدم تا آدرس دفترش را بگیرم، گفت پرونده من را بدون هماهنگی شریکش قبول کرده است به همین دلیل از من می‌خواهش کرد به دفترش نروم، من قبول کردم و قرار شد به آدرس جدیدی که می‌دهد بروم. آدرس در امام‌زاده داوود بود. وقتی آنجا رفتم دیدم اتاقی اجاره کرده است. به هر حال وارد اتاق شدم و بعد از مدتی او به عنوان پذیرایی آبمیوه جلوی من گذاشت و بعد از آن چیزی به خاطر ندارم تا اینکه چشمم رادر بیمارستان باز کردم.

 

شاکی در ادامه توضیح داد: در بیمارستان گفتند مسول زائرسرا که قصد نظافت داشت من را بیهوش در اتاق پیدا کرد و به بیمارستان رساند. آن موقع بود که فهمیدم آن مرد من را بیهوش کرده و پول، طلاها و موبایلم سرقت شده است.

 

با این توضیحات زن جوان پرونده برای اخذ دستور قضایی به دادسرای ویژه سرقت تهران فرستاده شد و در آنجا بازپرس ایزد موسی رییس شعبه پنجم دستور شناسایی و دستگیری مرد مورد نظر را صادر کرد. به این ترتیب با این فرضیه که آن مرد احتمالا با جعل عنوان خود را وکیل معرفی کرده بود تا به هدف مجرمانهاش برسد، مجموعه‌ای از عکس مجرمان سابقه دار به شاکی نشان داده شد.

 

زن جوان در بین مجرمان سابقه دار مردی 35 ساله را به عنوان فردی که او را فریب داده بود شناسایی کرد. با این سرنخ ماموران متهم را دستگیر کردند. مرد جوان در بازجویی‌ها گفت دو سال به خاطر مالخری حبس تحمل کرده و پس از آزادی با جعل عنوان وکیل معرفی می‌کرده و زنان را طعمه قرار می‌داده است تا اموالشان را سرقت کند.

 

با این اعترافات بازپرس ایرد موسی دستور داد او با قرار بازداشت موقت در اختیار ماموران اداه پنجم پلیس آگاهی پایتخت قرار گیرد تا دیگر قربانیان احتمالی این مرد نیز شناسایی شوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.