2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
4 زن در تله راننده شیطان صفت

4 زن در تله راننده شیطان صفت

مرد هوسران طعمه‌هایش را با چاقو تهدید می‌کرد و بعد از آزار و اذیت اموال‌شان را می‌ربود.

دوات آنلاین-سارق سابقه دار که به دلیل شیوع کرونا موفق به گرفتن مرخصی زندان شده بود در پوشش مسافربر دست به آدم ربایی و سرقت های سریالی مسی زد که بار دیگر بازداشت شد.

 

به گزارش جوان، اوایل فروردین ماه امسال بود که زن جوانی به اداره پلیس رفت و از راننده خودروی سواری به اتهام آدم ربایی و سرقت اموالش شکایت کرد.

 

شاکی در توضیح ماجرا گفت: دقایقی مانده به غروب آفتاب بود که از خانه ام در یکی از خیابان های جنوبی تهران بیرون آمدم که برای خرید به بازار بروم. داخل خیابان منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی به عنوان مسافرکش جلوی من توقف کرد که پس از گفتن مسیرم، سوار شدم راننده پسر جوانی بود که شروع به حرکت کرد که پس از طی مسافتی متوجه شدم تغییر مسیر داد. بلافاصله به او اعتراض کردم و خواستم به مسیر اصلی اش برگردد که مرا با چاقو تهدید کرد. تازه متوجه شدم در دام مرد هوسران و سارقی گرفتار شده ام که سعی کردم در خودرو را باز کنم و خودم را به پایین پرتاب کنم، اما هر چقدر تلاش کردم در خودرو از داخل باز نشد. در نهایت راننده در خیابان خلوتی توقف کرد و پس از اینکه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد طلاها و همه اموال گرانقیمتم را از من گرفت و بعد مرا به داخل خیابان پرت کرد و از محل گریخت.

 

با طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

 

کارآگاهان در نخستین گام با چند شکایت مشابه روبه رو شدند که همگی حکایت از آن داشت سارق هوسران با خودروی پژو و پراید سرقتی در پوشش مسافرکشی زنان جوان را سوار خودرو کرده و بعد با تهدید چاقو آنها را ربوده و پس از آزار و اذیت اموالشان را سرقت می کند.

 

یکی از شاکیان دیگر که زن جوان بود، گفت: در یکی از خیابان های شرقی تهران برای رفتن به خانه ام سوار خودروی پژو ۲۰۶ شدم که راننده آن مرد جوانی بود. پس از طی مسافت کوتاهی مرد جوان تغییر مسیر داد که به او مشکوک شدم و خواستم توقف کند، اما راننده ناگهان چاقویی کشید و تهدید کرد هیچ حرکتی نکنم. دست و پایم به لرزه افتاده بود و حتی توان حرف زدن هم نداشتم که مرد آدم‌ربا خودرواش را در خیابان خلوتی نگه داشت و با تهدید چاقو مرا آزار داد و پس از سرقت طلاها و پول هایم در خودرواش را باز کرد و مرا به داخل خیابان پرت کرد و گریخت.

 

پس از این مأموران با دو شکایت مشابه دیگر هم روبه رو شدند که در نهایت با کمک چهار شاکی و چهره نگاری از متهم موفق شدند آدم ربایی هوسران را شناسایی کنند.

 

بررسی های مأموران نشان داد متهم مرد جوانی به نام صفدر از مجرمان سابقه داری است که مدتی قبل به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده است. همچنین مشخص شد صفدر اوایل امسال به خاطر شیوع بیماری کرونا از زندان مرخصی گرفته و آزاد شده و پس از آن دست به آدم ربایی های سریالی زده است.

 

بدین ترتیب مأموران پلیس، صفدر را تحت تعقیب قرار دادند که دریافتند و چند روز قبل از سوی مأموران پلیس به اتهام سرقت لوازم داخل خودرو دوباره دستگیر و روانه زندان شده است.

 

صبح دیروز متهم برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به جرم خود اعتراف کرد. از آنجایی که احتمال می رود متهم، زنان دیگری هم به همین شیوه ربوده و اموالشان را سرقت کرده باشد، برای ادامه تحقیقات و شناسایی شاکیان احتمالی به دستور قاضی سهرابی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.