2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
دفن جسد برادر در حیاط خانه

دفن جسد برادر در حیاط خانه

متهم والدینش را به بهانه کرونا در خانه حبس کرده بود تا نتوانند پلیس را مطلع کنند.

دوات آنلاین-مرد شیشه ای که در شهرستان بم برادرش را به قتل رسانده و جسدش را در حیاط خانه دفن کرده بود، بازداشت شد. متهم به دلیل شیوع کرونا اعضای خانواده اش را در خانه حبس و تهدید کرده بود در صورت باخبر کردن پلیس آنها را به قتل خواهد رساند.

 

به نوشته جوان روز گذشته مردی سالخورده وارد اداره پلیس شهرستان بم شد و مأموران را از حادثه ای هولناک باخبر کرد. پیرمرد با جملاتی بریده گفت که پسرش برادر بزرگتر خود را به قتل رسانده و جسدش را در حیاط خانه دفن کرده است.

 

او در توضیح ماجرا گفت: از مدتی قبل یکی از پسرانم به مصرف مخدر شیشه اعتیاد پیدا کرد. بعد از اینکه از ماجرا با خبر شدیم تلاش کردیم تا او را از اعتیاد نجات دهیم اما تلاش های ما فایده ای نداشت و گرایش او به مصرف مواد مخدر شیشه هر روز بیشتر شد.

 

مرد سالخورده ادامه داد: پسرم هر روز برای تهیه پول موادمخدر به زور از ما پول می گرفت یا لوازم خانه را به فروش می رساند و پولش را صرف خرید و مصرف شیشه می کرد.

 

او در شرح ماجرا هم گفت: روز دوم فروردین ماه بود که پسرم به علت سوءمصرف مواد با برادر بزرگترش شروع به مشاجره کرد. وقتی دعوای آنها بالا گرفت او به آشپزخانه دوید و چاقویی برداشت و با برادرش درگیر شد و او را به قتل رساند. پسرم، من و همسرم را تهدید کرد در صورتی که پلیس را از ماجرا با خبر کنیم من و مادرش را هم به قتل می رساند. ما هم که توان مقابله با او را نداشتیم از ترس تسلیم حرف‌هایش شدیم. از آنجا که کرونا شیوع پیدا کرده بود و کسی هم به خانه مان رفت و آمد نداشت او ما را در خانه حبس کرد و اجازه تماس هم نداشتیم.

 

پیرمرد ادامه داد: پسرم سپس گودالی در حیاط خانه حفر کرد و جسد برادرش را در آنجا دفن کرد.

 

مرد سالخورده ادامه داد: من امروز توانستم از غفلت او استفاده کنم و از خانه خارج شوم و خودم را به اداره پلیس برسانم و از شما درخواست می کنم که پسرم را بازداشت کنید.

 

بعد از مطرح شدن شکایت، تیمی از مأموران پلیس به همراه پیرمرد راهی خانه اش شده و همزمان با بازداشت مرد شیشه ای جسد راهم کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند.

 

محمد ضیاءالدینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در جریان است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.