2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دانلود فیلم کمدی دختر شیطان + خلاصه داستان و بازیگران

دانلود فیلم کمدی دختر شیطان + خلاصه داستان و بازیگران

فیلم دختر شیطان را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به صورت قانونی با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.

دوات آنلاین-دختر شیطان فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی قربان محمدپور محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم کمدی محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود است. لینک‌های دانلود فیلم دختر شیطان در این مطلب آمده است.

 

سونو نیگام و آرجیت سینگ خواننده ۲ ترانه از ۶ ترانه این فیلم هستند بخش‌هایی از این فیلم که شامل چهل و پنج جلسه فیلمبرداری بوده، در کشور هند و در شهر بمبئی انجام شده ‌است.

 

خلاصه داستان فیلم دختر شیطان

یکی از دختران شیطان (جکی شروف) که نامش لوبینی (ایشا گوپتا) است، تصمیم به ادامه راه پدرش و مقابله با خدا و دشمنی با انسان را ندارد و توبه می‌کند. خدا برای پذیرش توبه اش شرطی می‌گذارد، شرط او این است که به یکی از انسان‌های بسیار پاک دنیا سجده کند. او برای انجام این کار به کمک احتیاج دارد، بنابرین به سراغ فردی به نام فرهاد (حمید فرخ‌نژاد) می‌رود و درخواست کمک از او را می‌کند تا دنبال انسانی پاک بگردند.

پوستر فیلم دختر شیطان

بازیگران فیلم دختر شیطان

حمید فرخ‌نژاد، ایشا گوپتا، جکی شروف، گلشن گروور، سیمران میشکروتی، محمدرضا شریفی‌نیا و فردین حفیظی بازیگران این فیلم هستند.

عکسی از فیلم دختر شیطان

لینک‌های دانلود فیلم دختر شیطان

فیلم کمدی دختر شیطان را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید:

دانلود فیلم دختر شیطان با کیفیت 480

دانلود فیلم دختر شیطان با کیفیت 720

دانلود فیلم دختر شیطان با کیفیت 1080

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.