2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
داستان کامل سریال اولین شب آرامش که از شبکه آی فیلم پخش می‌شود + خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار

داستان کامل سریال اولین شب آرامش که از شبکه آی فیلم پخش می‌شود + خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار

داستان سریال اولین شب آرامش چیست و آخر آن چه می‌شود؟ آیا علیرضا و آذر به هم می‌رسند؟ آیا نوشین در اجرای نقشه‌هایش موفق می‌شود؟

دوات آنلاین-سریال اولین شب آرامش از جمله سریال‌های جذاب و مطرح تلویزیون است که شبکه آی فیلم آن را بازپخش می‌کند. با داستان این سریال آشنا شوید:

 

اولین شب آرامش محصول سال ۱۳۸۵–۱۳۸۴ به کارگردانی احمد امینی، نویسندگی سعید شاهسواری، عباس نعمتی و تهیه‌کنندگی سعید شاهسواری است که از شبکه سه پخش شده بود و اکنون روی آنتن آی فیلم رفته است.

عکس‌هایی از سریال اولین شب آرامش

داستان سریال اولین شب آرامش، از اول تا آخر

آذر و علیرضا قرار است با هم ازدواج کنند، در این بین نوشین دوست صمیمی آذر دیوانه‌وار عاشق علیرضاست و سعی می‌کند مانع وصلت این دو شود. از این رو برادر خود فرزاد را که زمانی خواهان آذر بوده و به خارج رفته تشویق می‌کند به ایران برگردد. روز عقد آذر و علیرضا، نوشین به آذر خبر می‌دهد که فرزاد دارد برای او به ایران بر‌می‌گردد. به این ترتیب عقد به هم می‌خورد و بعد از آن علیرضا دچار مشکلات روحی می‌شود.

 

نوشین و برادرش فرزاد از خانواده‌ای ثروتمند هستند و پدر آنها به نام رفیع ملکی دارایی زیادی دارد. در همان حال که نوشین برادرش را تشویق به ازدواج با آذر می‌کند در سوی دیگر ماجرا جوانی به نام پیمان عاشق نوشین شده است.

 

پیمان پیشکار رفیع، پدر نوشین، است. او در نهایت دل را به دریا می‌زند و نوشین را از رفیع خواستگاری می‌کند اما رفیع می‌گوید او و نوشین خواهر و برادرناتنی هستند و درواقع پیمان فرزند رفیع است و فقط رفیع و همسرش زرین که مادر نوشین و مادر ناتنی فرزاد است از این ماجرا خبر دارند.

 

پیمان با شنیدن این موضع با رفیع درگیر می‌شود و او را به قتل می‌رساند . بعد از آن طبق وصیت رفیع، فرزاد وارث ثروت رفیع است . در این میان موضوع دسیسه برای قتل فرزاد مطرح می‌شود.

 

در سوی دیگر ماجرا نوشین نمی‌تواند علیرضا را به ازدواج با خودش ترغیب کند. در نهایت پیمان زرینت یعنی مادرخوانده‌اش را هم می‌کشد و خودش در درگیری با پلیس کشته می‌شود. بعد از آن علیرضا بار دیگر به آذر پیشنهاد ازدواج می‌دهد.

عکس‌هایی از سریال اولین شب آرامش

بازیگران سریال اولین شب آرامش

پرویز پورحسینی، مهدی پاکدل، شبنم قلی‌خانی، یکتا ناصر، امیر آقایی، شهروز ابراهیمی، اکرم محمدی و مهتاج نجومی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

 

یکتا ناصر با بازی در نقش نوشین در سریال اولین شب آرامش شناخته و به چهره‌ای مطرح تبدیل شد.

عکس های سریال اولین شب آرامش

سریال اولین شب آرامش چند قسمت است

این سریال در 26 قسمت ساخته شده است که هر قسمت آن 45 دقیقه است.

عکس های سریال اولین شب آرامش

ساعت پخش و تکرار سریال اولین شب آرامش از شبکه آی فیلم

این سریال هر روز ساعت 6 عصر از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. تکرار آن نیز در ساعت‌های 2 بامداد و 10 صبح روز بعد پخش می‎شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
آوا 1402/05/27
واقعا علیرضا خیلی آدم ساده و ابلهی است ‌ که دوباره از آذر خواستگاری کرد😲😲
مهر 1399/06/17
سلام خیلی خوشحالم که علیرضا و آذر بهم رسیدن😄😍😍😗😘😚😙🙆🙇💋👄
ELAHEH ARMAN 1399/01/19
پیمان درست بود که برادر و دوست صمیمی اش فرزاد را به قتل رساند،شاید پدر نامردش رفیع ملکی را کشت و باعث مرگ بچه آذر و کما رفتن خود آذر و کشتن زرین را در کارنامه داشت؛اما مقصر اصلی رفیع بود که با فرق گذاشتن بین پیمان با نوشین و فرزاد باعث نابود شدن زندگی خانواده اش شد...زرین هم چشمش کور بود و آن قدر حریص و طماع بود که کل خاندان را به باد داد...و اما نوشین اصلاً تقصیری نداشت اوایل سریال که عاشق علیرضا بوداما بعدا دیگر دید که عشق یک طرفه پایانی ندارد بیخیال علیرضا شد؛نوشن یک جور قربانی بود.مادر واقعی و برادر ناتنی نوشین،برادر اصلیش (فرزاد)+پدرش و برادر زاده حقیقیش(بچه آذر ) را به قتل رساندند و باعث به کما رفتن آذر فرجاد(زن داداش و دوست صمیمی شدن )...پیمان داداشش مامان نوشین(نامادری خود پیمان*)رو کُشت. بعد اون همه قتل دیگه رمقی برای زندگی کردن نوشین نمونده بود.نه داداشی.نه مامانی.نه بابایی!!! فقط آذر رو داشت که آذر هم حال و روز درستی نداشت و افسرده بود... تموم خانواده نوشین مردن آن هم به دست خودشون(هر کدوم دیگری رو کشتنن ). مادر نوشین جلوی چشای خودش مرد اون هم به وسیله داداشش.داداش هم به وسیله تیر پلیس مرد...علیرضا به آذر رسید اما با قتل پشت سر قتل😢😢😢😢
منوچهر 1398/12/26
پلیس در این فیلم هیچکاره بود با این ژست قشنگی هم که میگرفت فکر میکردی که همون اول قاتل رو پیدا کرده خخخ

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.