2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
هایفوتراپی صورت چیست + مزایا و عوارض و نظرات مردم

هایفوتراپی صورت چیست + مزایا و عوارض و نظرات مردم

آیا هایفوتراپی واقعا به جوانسازی پوست کمک می‌کند؟ این کار چگونه انجام می‌شود؟ هزینه آن چقدر است و مردم چه نظری درباره آن دارند؟

دوات آنلاین-هایفوتراپی یا جوان‌سازی پوست تازه‌ترین تکنولوژی لیفت صورت و گردن بدون هرگونه عمل جراحی است. هایفوتراپی  به آسانی بدون عارضه و درد در یک جلسه تقریبا یک ساعته انجام می شود و بعد از آن شخص بی هیچ مشکلی می تواند به کار و زندگی روزمره خود برگردد این روش بی خطر مورد تایید اف دی ای امریکا می باشد نتیجه آن ماندگار و بی بازگشت است و اثر های آن بلافاصله در همان جلسه قابل رویت است.

 

هایفوتراپی چگونه انجام می‌شود؟

هایفوتراپی گردن، صورت و گونه به آسانی به صورت سرپایی در طول یک جلسه یک ساعته  بدون هیچ دردی و حتی بدون نیاز به کرم بی حسی انجام می شود به این صورت که فرد روی صندلی می نشیند و پزشک با یک دستگاه شبیه دستگاه سونوگرافی عادی را روی پوست فرد می کشد و حرکت می دهد و بعد از آن بلافاصله فرد بدون هر گونه آسیب به پوست به سر کارهای روتین و روزانه خود می رود. با هایفو می‌توانید لیفت ابرو بدون نیاز به جراحی و همچنین رفع چروک بدون نیاز به جراحی را در طول یک جلسه انجام دهید.

روش انجام هایفوتراپی چگونه است

مزایای هایفوتراپی

یکی از مزایای این روش جوانسازی کم بودن مدت زمان انجام آن است به طوری که تنها به یک جلسه نیاز دارد. لیفت صورت در این درمان به صورت فوری انجام می شود  و به هیچ گونه مراقبت پس از درمان نیاز ندارد و به هیچ عنوان دوره نقاهت ندارد و بلافاصله قادر خواهید بود به زندگی روزمره خود برگردید.

 

هایفوتراپی بدون جراحی و کاملا بی خطر و غیر تهاجمی می باشد و نتایج آن کاملا طبیعی است و به مدت شش ماه پس از درمان با تحریک لایه های حمایتی و ساختاری عمیق پوست یک جواب طبیعی و بازسازنده شروع می شود و به بهبودی ادامه می دهد که سبب تحریک و رشد کلاژن جدید می گردد که به مرور زمان موجب لیفت و کشیده شدن پوست می شود.

 

اصلی‌ترین خاصیت هایفوتراپی

از مهم ترین و خاص ترین ویژگی درمان و لیفت به روش هایفوتراپی این است که سطح پوست شخص کاملا بدون آسیب و سالم می ماند در نتیجه فرد می تواند به فعالیت و کارهای روزمره خود ادامه دهد.

 

اثرات هایفوتراپی کی مشاهده می‌شود؟

بعد از انجام لیفت به روش هایفو شما با نگاه در آینه بلافاصله نتیجه آن را می توانید مشاهده کنید. تا شش ماه بعد از آن نیز به صورت تدریجی این اثرات اقزایش خواهند یافت.

هایفوتراپی روشی برای جوان سازی پوست است

قبل و بعد از عمل هایفوتراپی چه کاری انجام دهیم؟

قبل و بعد از این روش درمانی نیاز به هیچ کاری نیست فقط در برخی موارد اندک از بی حسی برای برخی اشخاص استفاده می شود و بعد از آن هم فرد نباید ناحیه پوست را که عمل هایفو انجام داده است گرم نگه دارد و از مواد غذایی کلاژن‌ساز استفاده نماید.

 

بعد از هایفوتراپی چه احساسی به شما دست خواهد داد؟

با دریافت انرژی فراصوت توسط پوست شما احتمال دارد احساس انباشته شدن انرژی در یک عمق مخصوصی از پوست خود داشته باشید که تنها علائم شروع شدن پروسه تولید کلاژن می باشد. عمق احساس آن برای هر شخصی متفاوت است اما این احساس فقط در هنگام دریافت انرژی فراصوت احساس خواهد شد.

 

عوارض هایفوتراپی چیست؟

فرد بعد از انجام هایفو و درمان افتادگی پوست ممکن است با اندکی ورم و یا قرمزی رو به رو شود و نیز این احتمال وجود دارد که مقدار کمی احساس سوزش کند که تمامی این علائم در مدت چند ساعت از بین خواهد رفت. این روش درمانی قادر خواهد بود بدون هر گونه عوارض  و به صورت طبیعی و تدریجی جوان سازی و شاداب کند.

 

در برخی از بیمارها ممکن است گاه عوارضی مانند بی حسی قسمت های کوچک پوست و ... اتفاق بیفتد که در عرض چند ساعت باید برطرف شد. البته که احتمال برخی عوارض نادر در اندکی از اشخاص هم وجود دارد که قطعا پزشک و درمان‌گر قبل از درمان تمامی توضیح های لازم را به شما خواهد داد.

 

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

با توجه به اندازه ناحیه ترمیم به صورت گسترده ای متفاوت و متغییر باشد.

هایفوتراپی چه عوارضی دارد

نظرات مردم در رابطه با عمل هایفوتراپی

هایفوتراپی یک روش نوین و بی خطر برای کشیدگی پوست و جوان سازی است که در مدت زمان کم بی هیچ عوارضی انجام می شود که طرفدارهای بسیار فروانی دارد چرا که تمامی افراد دوست دارند ظاهری زیبا و پوستی صاف و بی چروک داشته باشند و هایفوتراپی  این امکان را به شما می دهد که پوست شاداب، سالم، قوی و جوان داشته باشید و اکثر بانوان نیز بی هیچ ترس و هراسی از این شیوه درمانی استفاده می کنند و با نتیجه رضایت بخشی هم رو به رو می شوند.

 

سن مناسب برای انجام درمان هایفوتراپی چیست؟

برای استفاده از این روش درمان هیج گونه رده سنی وجود ندارد اما افراد مناسب برای استفاده از این درمان اشخاصی هستند که پوست تقریبا شلی از مقدار خفیف الی متوسط دارند که این احساس را دارند که پوست آنها سفتی مناسبی ندارد. مانند: پوست شل گردن، خطوط و چروک در روی سینه، افتادگی پوست زیر چانه، افتادگی خط ابرو است. ولی هرچه سن اشخاص کمتر باشد پوست بهتر به این روش درمان جواب می دهد.

 

البته که بهترین روش برای تشخیص این که شما برای استفاده از این روش مناسب هستید یا خیر صحبت و مشاوره گرفتن از پزشک و درمان گر شما می باشد.

 

هایفوتراپی برای چه نوع پوست‌هایی مناسب است

خوشبختانه برای انجام و استفاده از این روش درمان و لیفت صورت فرقی نمی‌کند که شما چه نوع و رنگ پوست دارید برخلاف درمان لیزری. افراد با پوست های تیره و روشن ، نرم و خشک می توانند به راحتی از این روش درمان استفاده کنند.

 

تاثیر جنسیت برای هایفوتراپی

زیبایی و داشتن پوست سالم برای همه افراد مهم است اما بیشتر مردم فکر می کنند که عمل هایفو فقط برای خانم‌ها است که کاملا اشتباه می کنند چرا که جنسیت هیچ تاثیری روی هایفوتراپی و نتیجه آن ندارد و آقایانی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند می‌توانند به راحتی هرچه تمام از این روش درمانی برای داشتن پوستی صاف و جوان استفاده کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.