2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مزایا و معایب هایفوتراپی برای جوان سازی پوست چیست

مزایا و معایب هایفوتراپی برای جوان سازی پوست چیست

هایفوتراپی روشی برای جوان‌ سازی پوست است که هیچ دردی ندارد و باعث استحکام و رفع چین و چروک صورت می شود.

دوات آنلاین -در هایفوتراپی مشابه دستگاه‌های سونوگرافی از امواج فراصوت (اولتراسوند) استفاده می‌شود که به صورت متمرکز به لایه خاصی از پوست انرژی وارد می کند و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن می‌شود. کلاژن‌ وظیفه استحکام بافت‌های بدن از جمله پوست را دارد در نتیجه این اتفاق باعث می‌شود پوستی سفت‌تر و بدون چین و چروک داشته باشیم. هایفوتراپی سال‌هاست برای درمان تومورهای سرطانی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ برای انجام درمان‌های زیبایی مورد آزمایش قرار گرفت.

 

این روش در سال ۲۰۰۹توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) با کاربرد لیفت ابرو تایید شد و در سال ۲۰۱۴ هم استفاده از این روش برای بهبود وضعیت خطوط و چین و چروک ناحیه‌ خط گردن و بالای سینه مجوز گرفت. به دلیل نوین بودن این روش درمانی، برخی از استفاده‌های آن هنوز مورد تایید FDA قرار نگرفته است ولی شواهدی مبنی بر مضر یا آسیب زا بودن استفاده‌های مختلف هایفوتراپی وجود ندارد و این روش بسیار ایمن‌تر از جراحی‌های زیبایی است .

هایفوتراپی پوست چگونه انجام می شود

مزایای هایفوتراپی

کوتاه بودن تعداد جلسات درمانی (1تا 3)برای رسیدن به نتایج دلخواه

ماندگاری طولانی مدت( یک تا 2سال )

جلسات درمانی کوتاه مدت  بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه

روش درمانی آسان، بی‌دغدغه و بدون دوره‌ نقاهت یا ریکاوری

 

بیشتر بخوانید: برای رفع و از بین بردن خطوط پنجه کلاغی چه کار کنیم

 

بدون نیاز به استفاده از تزریق و برش

بدون خون ریزی، درد و پانسمان

هزینه کمتر نسبت به جراحی های زیبایی

هایفوتراپی برای جوان سازی پوست چه خوبی ها و بدی هایی دارد

خطرات هایوفتراپی

باوجود مزایای ذکر شده، این روش خطراتی هم دارد از جمله:

 کمی قرمزی یا تورم

 

بیشتر بخوانید: روزاسه پوستی چیست و درمان آن چگونه است

 

 ریسک بی‌هوشی عمومی، خون ریزی، عفونت و ایجاد لخته‌های خون

 درد در ناحیه  مشخصی از صورت

  ریزش مو در محل جراحی

 

اطلاعات جانبی از هایفوتراپی 

همچنین طبق توصیفات برخی بیماران در باره احساس شان بعد از لیفت ممکن است کمی احساس معذب بودن داشته باشید. برخی از بیماران اثر درمان را به صورت پالس‌های الکتریکی کوچک یا سوزن‌سوزن شدن خیلی خفیف روی پوست شان حس کردند. اگر در باره درد نگران هستید، در درجه‌اول باید بدانید که هایفوتراپی دردناک نیست یا درد بسیار خفیفی دارد.

 

با این حال می‌توانید با پزشک خود در باره مصرف استامینوفن یا یک مسکن ضد التهابی غیراستروئیدی مثل ژلوفن (ایبوبروفن) قبل از شروع درمان مشورت کنید. درکل انجام کلیه‌ اعمال زیبایی درصدی ریسک به همراه دارد که فرد با توجه به موقعیت و دامنه‌ اطلاعاتش در باره آن روش درمانی برای انجام آن تصمیم می‌گیرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.