2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
آموزش 1+5 روش عالی جوانسازی پوست در دوره پاکسازی پوست گل گیس

آموزش 1+5 روش عالی جوانسازی پوست در دوره پاکسازی پوست گل گیس

آموزشگاه آرایشگری گل گیس جزو بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌ آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش پاکسازی صورت را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

دوات آنلاین -جوانسازی پوست به مجموعه‌ای از روش‌ها و فرآیندهایی گفته می‌شود که هدفشان حفظ و بهبود سلامت و زیبایی پوست است. با گذشت زمان و افزایش سن، پوست به دلیل افت کولاژن و الاستین، کیفیت و انعطاف پذیری خود را از دست می‌دهد و علائم پیری مانند چین و چروک، لک‌های پوستی، افتادگی پوست و... به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد. اما با استفاده از پاکسازی پوست و روش‌های مختلف جوانسازی پوست، می‌توان پوست را از علائم پیری و تغییرات ناخواسته آن حفظ کرد یا بهبود بخشید.

 

از جمله روش‌های جوانسازی پوست می‌توان به مصرف محصولات ضد پیری، لیفتینگ صورت، هیدرودرم، میکرودرم، لیزر، کربوکسی تراپی، میکرونیدلینگ و... اشاره کرد. با انجام این روش‌ها، پوست جوان‌تر، شاداب‌تر و زیباتر خواهد بود. در ادامه با مهم ترین روش‌های جوانسازی بیشتر آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

 

جوانسازی پوست - آموزشگاه آرایشگری گل گیس

 

انواع روش‌های جوانسازی پوست

میکرودرم ابریژن

میکرودرم یک روش غیرتهاجمی برای از بین بردن مشکلات انواع پوست است. با استفاده از این روش می‌توان جوش، لک، منافذ باز پوست و حتی ضایعات پوستی را از بین برد. در میکرودرم ابریژن با استفاده از دستگاه‌های مخصوص نوعی کریستال که جنس آن اکسید آلومینیوم است، با فشار مناسب در تماس با سطح پوست قرار می‌گیرند.

 

 تماس این کریستال‌های ظریف باعث ایجاد خراش‌های بسیار سطحی در لایه‌های فوقانی شاخی پوست می‌شوند. علاوه بر این، با مکشی که ایجاد می‌شود، کریستال‌های موجود در سطح پوست جمع شده و باعث ایجاد گردش خون در پوست صورت شده و به روند جوانسازی کمک می‌کند.

 

 میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یکی از روش‌های جدید و موثر جوانسازی پوست است که به کمک آن، می‌توان پوست را از علائم پیری و تغییرات ناخواسته آن حفظ کرد. در این روش، با استفاده از دستگاه، میکرونیدل‌هایی با اندازه کوچک و نوک تیز به پوست تزریق می‌شوند که باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شوند.

 

میکرونیدلینگ به عنوان یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی، برای درمان چین و چروک، لک‌های پوستی، جوش‌های سطحی، افزایش رطوبت پوست و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

به طور کلی، مزایای میکرونیدلینگ عبارتند از:

  • افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست
  • کاهش چین و چروک و بهبود الاستیسیته پوست
  • افزایش رطوبت و لطافت پوست
  • بهبود جریان خون در پوست و بهبود سلامت آن
  • رفع جوش‌های سطحی و جلوگیری از تشکیل جوش

 

مزونیدلینگ

مزونیدلینگ - آموزشگاه گل گیس

این روش ترکیبی از روش مزوتراپی و میکرونیدلینگ است. مواد مزو که شامل داروهای خاص  و مواد مغذی می‌باشد، از طریق سوراخ‌های ایجاد شده توسط سوزن‌های نازک روی پوست، وارد عمق پوست می‌شود و بافت‌ها را بازسازی می‌کند. در این روش تولید کلاژن پوست تحریک شده و شادابی و طراوت پوست را به آن برمی گرداند.

 

هیدرودرمی

خشکی و کم آبی پوست که باعث ایجاد و افزایش چین و چروک پوست می‌شود. هیدرودرمی روشی است که با کمک دستگاه، ژل آبرسان به سلول‌های خشک پوست می‌رسد. این روش با رطوبت رسانی به سلول‌های شاخی پوست، باعث شادابی و کاهش چین و چروک سطحی پوست می‌شود.

 

 کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یکی از روش‌های جدید جوانسازی پوست است که در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی معرفی شد. در این روش، دی‌اکسید کربن به صورت گازی تحت فشار به پوست تزریق می‌شود تا باعث افزایش جریان خون در پوست و تحریک تولید کلاژن و فیبروبلاست شود. با افزایش جریان خون، تغذیه پوست بهبود پیدا کرده و تمایل به تولید کلاژن افزایش می‌یابد.

 

کربوکسی تراپی به عنوان یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی، برای درمان چین و چروک، لک‌های پوستی، جوش‌های سطحی، کبودی‌های زیر چشم و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، کربوکسی تراپی به دلیل عدم نیاز به زمان بازیابی و پوسته‌رویی، برای افرادی که به دنبال روش‌های غیرجراحی جوانسازی پوست هستند، مناسب است.

 

مزووایت

مزووایت روشی برای داشتن پوستی روشن تر و مناسب افرادی است که رنگ پوست تیره، لک، کک و مک، تیرگی زیرچشم، جای جوش و تیرگی زیر بغل، بیکینی، پشت آرنج و زانوها دارند. این کار معمولا در کلینیک‌ها انجام می‌شود.

 

پلاسما جت یا پلکسر

پلکسر یک روش درمانی بدون نیاز به جراحی برای رفع افتادگی و لیفت پلک فوقانی چشم، رفع خطوط ظریف و عمیق اطراف چشم، خطوط پنجه کلاغی، غدد کوچک زیرپوستی و... می‌باشد. این یک روش غیرتهاجمی و غیرجراحی است که با یک بی حسی موضعی قابل انجام می‌باشد. نتایج آن نیز بعد از 2 تا 6 هفته کاملا قابل مشاهده است.

پلاسما جت یا پلکسر - آموزشگاه گل گیس

چطور یک متخصص پاکسازی پوست شوم؟

امروزه بخش زیادی از جامعه به‌سلامت، جوانی و زیبایی پوست و صورت خود بسیار اهمیت می‌دهند. به دلیل این بازار مشتری خوب، افراد زیادی هستند که می‌خواهند با گذراندن دوره‌های آموزش صفر تا صد پاکسازی پوست، مدارک مورد نیاز را برای ورود به این حرفه دریافت کنند.

 

درصورتی‌که قصد دارید  در زمینه پاکسازی پوست حرفه‌ای شوید لازم است که حتماً به سراغ یک مرکز و آموزشگاه شناخته شده و معتبر برای آموزش بروید. انتظاراتی که می‌توانید از یک دوره آموزشی خوب و یک آموزشگاه معتبر داشته باشید، عبارتند از:

 

1-انتظار می‌رود که آموزش دوره پاکسازی پوست کامل باشد.

2-تمامی نیازهای بازار تخصصی زیبایی پوست را برآورده سازد.

3-آموزش فیشیال تخصصی، لیزر و دیگر روش‌ها در دسترس است.

4-در پایان دوره آموزش فیشال صورت به شما مدرک معتبر اعطا گردد.

5-دوره به‌صورت صفر تا صد با حداکثر نیازها هماهنگ باشد.

6-هزینه آن به‌صرفه بوده و شخص پس از طی دوره آموزش کار با دستگاه پاکسازی صورت و یا موارد مشابه، بتواند وارد بازار کسب درآمد گردد.

 

گل گیس، بهترین مرکز آموزش پاکسازی پوست

آموزشگاه آرایشگری گل گیس جزو  بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌ آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش پاکسازی صورت را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

 

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش پاکسازی پوست و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.