2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
دام توریست قلابی برای زنان زودباور

دام توریست قلابی برای زنان زودباور

این توریست و دو همدستش با فریب دادن زنان طلاهای آنها را می‌گرفتند و ...

دوات آنلاین-جوانی که با عضویت در باند تبهکاران حرفه‌ای از زنان کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد و تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدستان او ادامه دارد.

 

زنی 5 ماه پیش به پلیس مراجعه کرد و از سرقت طلاهایش با فریب و اغفال خبر داد. او در تشریح ماجرا گفت: درغرب تهران به عنوان مسافر سوار یک ماشین شدم. پس از مسافت کوتاهی دو نفر دیگر هم سوار شدند. آنها شروع به صحبت با ترکی استانبولی کردند و پس از چند دقیقه یکی از آنها با زبان فارسی خود را به من معرفی کرد و گفت مردی که همراهش است از اتباع کشور ترکیه است و می‌خواهد برای همسرش سوغاتی بخرد اما وقت کافی برای این‌ کار ندارد. او به من گفت با توجه به اینکه طلاها و جواهرات ارزشمند و زیبایی همراهم است آنها را به توریست ترکیه‌ای بدهم و او در ازای آنها حاضر است چند برابر قیمت واقعی به من بپردازد و دلار هم می‌دهد. من هم حساب که کردم دیدم پیشنهاد خوبی است و پذیرفتم، طلاهایم که ارزشش‌ حدود 50 میلیون تومان بود به آن مرد ترکیه‌ای دادم و دلار گرفتم. اما وقتی که دلارها را صرافی بردم تا بفروشم فهمیمدم فریب خورده‌ام  و دلار تقلبی به من داده‌اند. برای همین از آن افراد شکایت دارم.

 

با طرح این شکایت پرونده برای رسیدگی به شعبه نهم دادسرای جنایی تهران ارجاع شد و بازپرس سهرابی دستورات لازم را صادر کرد.

 

ماموران پلیس آگاهی در حین تحقیقات متوجه شدند شکایت مشابه دیگری نیز وجود دارد و زنی دیگر با همین شیوه و شگرد طلاهایش سرقت شده است.

 

به این ترتیب بازپرس سهرابی دستور بازبینی دوربین‌های محدوده‌هایی که این زنان سوار خودرو شده بودند را صادر کرد و در نهایت شماره پلاکی ناخوانا بدست آمد و با استفاده از آن شماره پلاک که سرنخ مهمی در پرونده بود تحقیقات ادامه یافت تا اینکه پس از مدتی راننده جوان که حدود 30 سال داشت شناسایی شد و دو زن نیز او را شناسایی کردند.

 

پسر جوان که در ابتدا منکر آشنایی با دو  مرد فریبکار بود در نهایت مجبور به اعتراف شد و گفت: من سابقه سرقت دارم و به خاطر آن زندان بودم، وقتی دوران محکومیتم تمام شد به خاطر رد مال بدهی داشتم، یک روز در قهوه خانه‌ای در محل نشسته بودم که یکی از بچه محل‌ها سراغم آمد و پرسید چرا ناراحتی؟ به او گفتم بدهی دارم و بیکار هستم. او گفت اگر با او باشم نه تنها بدهی‌هایم را می‌دهم بلکه می‌توانم پولدار شوم. من هم پیشنهادش را قبول کردم و بعد فهمیدم که او در زیر زمین خانه‌اش دلار تقلبی چاپ می‌کند. پیشنهاد سرقت از زنان با شگرد فریب انها و با کمک دوستانش را به من داد من هم قبول کردم اما در نهایت دستگیر شدم.

 

در حال حاضر با اعتراف متهم دستگیر شده شناسایی و دستگیری جاعل و دو همدست دیگر او در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارد و این متهم نیز همچنان در بازداشت است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.