2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
دانلود فیلم آکو + خلاصه داستان و بازیگران

دانلود فیلم آکو + خلاصه داستان و بازیگران

فیلم آکو را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید. مصرف اینترنت برای دانلود این فیلم نیم بها است.

دوات آنلاین-آکو فیلمی درباره یک نوجوان کرد است که راهی تهران می‌شود و اتفاقاتی برای او رخ می‌دد. این فیلم در کشورها و جشنواره‌های مختلف اکران شده است. لینک‌های دانلود فیلم آکو در این مطلب آمده است:

 

فیلم سینمایی آکو در سال ۱۳۹۶ به کارگردانی نبی قلی‌زاده و نویسندگی محمدرضا یاری کیا ساخته شد.تهیه‌کننده این کار رحمت‌الله مهدیانی است. این فیلم اولین بار در سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در تابستان ۱۳۹۶ اکران گردید.همچنین این فیلم تا تاریخ سیزدهم آذرماه 97 در پنج جشنواره بین المللی در بخش رقابتی پذیرفته شده و در کشورهای برزیل، ترکیه، هند و ونیز ایتالیا به اکران درآمده است.

 

«آکو» به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی جشنواره فیلم‌های «کودکان جهانی» شهر استانبول ترکیه به نمایش در آمد. جایزه بهترین فیلم داستانی تجربی جشنواره LIFFT هندوستان به " آکو " تعلق گرفت.

 

جشنواره آمریکایی فیلمساز مستقل بزرگ آینده میزبان بعدی فیلم سینمایی آکو بود که این جشنواره در راستای معرفی فیلمسازان جوان و مستقل در اقسا نقاط دنیا فعالیت دارد. جشنواره RAGFF ونیز ایتالیا مهمترین جایزه خود یعنی بهترین فیلم داستانی بلند را به فیلم آکو اهدا کرد.

 

خلاصه داستان فیلم آکو

آکو نوجوانی کرد برای باربری به بازار تهران آمده ‌است. او مسئولیت حمل یک بار قیمتی را بر عهده می‌گیرد. دزدیده شدن این بار موجب وقوع حوادث و پیامدهایی برای آکو می‌گردد.

 

 

بازیگران فیلم آکو

علی محمدزاده

حاتم میرزایی

پیمان شمس

سهیل قیم غلامی

طیبه قاسمی

 

لینک‌های دانلود فیلم آکو

دانلود فیلم آکو با کیفیت 480

دانلود فیلم آکو با کیفیت 720

دانلود فیلم آکو با کیفیت 1080

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.