2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
آرزوهای بزرگ برانکو با تیم ملی عمان

آرزوهای بزرگ برانکو با تیم ملی عمان

ما اهداف زیادی داریم که مهمترین و اولین هدف ما رساندن عمان به جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا است.

دوات آنلاین - برانکو ایوانکوویچ که به صورت رسمی سرمربی تیم ملی عمان شده است آرزوهای بزرگی در سر دارد و می‌گوید هدفش این است که همراه این تیم به جام جهانی صعود کند.

 

به گزارش بانک ورزش سرمربی کروات در این جلسه گفت: خوشحالم جزئی از خانواده فوتبال عمان شدم. تاکید می کنم که کادر فنی تیم ملی با تجارب زیادش، اهداف کوتاه مدت و بلندمدت را پیش روی خود دارد. تلاش می کنیم که عمان را به مدارج بالا برسانیم. باید دیدارهای دوستانه زیادی در نظر گرفت تا بازیکنان با تفکرات کادر فنی آشنا شوند. ما اهداف زیادی داریم که مهمترین و اولین هدف ما رساندن عمان به جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا است. هدف دوم آماده کردن تیمی قدرتمند برای جنگیدن در این دو جام بزرگ و هدف سوم هم آماده کردن تیم برای جام کشورهای خلیج است. 

 

وی افزود: من تنها تجربه مربیگری در رده ملی در ایران را ندارم بلکه هدایت کرواسی را نیز داشتم. در عمان تلاش می کنم تا از بازیکنان جوان استفاده کنم و به اهداف خود برسم. ولی به کمک بازیکنان با تجربه نیز احتیاج دارم. وجود کاپیتانی مثل علی الحبسی با این همه تجربه برای هر تیمی اهمیت زیادی دارد. بدون شک با او تماس می گیرم تا او را دوباره به تیم ملی برگردانم و از تصمیم خداحافظی اش منصرف کنم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.