2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
کامران منزوی: فدراسیون با برانکو تمام کرده، با نام استراماچونی بازی شد

کامران منزوی: فدراسیون با برانکو تمام کرده، با نام استراماچونی بازی شد

هرچند استقلال روی دور پیروزی افتاده است اما مشکلات مالی که گریبان این باشگاه را گرفته مانند زنجیری بسته با پا باشگاه و بازیکنان و سرمبری ایتالیایی را آزار می‌دهد.

دوات آنلاین-کامران منزوی، عضو فعال هیأت مدیره باشگاه استقلال بر این باور است که با وجود مشکلات فراوانی که در راه به دست آوردن منابع مالی وجود دارد اما مدیران باشگاه استقلال باید سخت تلاش کنند تا بحران‌های مالی این باشگاه به حداقل برسد.

 

ایران ورزشی نوشت: منزوی با علم به اینکه ادامه مشکلات مالی در دراز مدت به این تیم لطمه وارد می‌کند، از ادامه مذاکرات باشگاه استقلال با طرف‌های مالی خود پرده برداشت. آیا مشکلات مالی استقلال به زودی حل می‌شود تا بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم با فراغ بال به کار ادامه دهند؟

 

*استقلال روی دور پیروزی است و با بازی‌های درخشان همه را به وجد آورده است. استقلال اکنون به تیمی بدل شده که ظرفیت‌های رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر را دارد و شاید تنها عامل بازدارنده برای این تیم مسائل مالی باشد که جسته و گریخته بازیکنان و اعضای کادرفنی به آن اشاره دارند. شما به عنوان عضوی تأثیرگذار از هیأت مدیره باشگاه استقلال که سال‌ها در این باشگاه فعالیت کرده‌اید چه برنامه‌ای برای از بین بردن این معضلات دارید؟

 باید صادقانه به شما بگویم که مشکلات مالی اکنون فقط به باشگاه استقلال مربوط نمی‌شود. بسیاری از بخش‌ها به دلیل شرایط خاص اقتصادی با این مشکل مواجه‌اند و با بی‌پولی دست و پنجه نرم می‌کنند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و با بحران‌های نسبی مواجه‌ایم اما اینطور نیست که اعضای مدیریتی باشگاه دست روی دست بگذارند و تماشاگر باشند. همه در تلاشند تا مشکلات مالی تیم را به حداقل برسانند.

 

مشکلات روی بازیکنان استقلال تاثیر می‌گذارد

*تلاش شما برای حل این مشکلات کاملاً پیدا است اما آیا می‌شود از بازیکنان انتظار داشت که هفته‌ها و ماه‌ها برای گرفتن مطالبات خود که عقب مانده صبر کنند؟ آیا نگران واکنش‌های تند بازیکنان و حتی اعضای کادرفنی نیستید؟

 

 قطعاً این مشکلات در حال و هوای بازیکنان استقلال تأثیر می‌گذارد. من تأثیر این موضوع را کتمان نمی‌کنم. شما اگر به کل جامعه هم نگاه کنید، می‌بینید که برخی مسائل اقتصادی در مردم تأثیر گذاشته اما چه کار می‌شود کرد؟ همین الان که من دارم با شما صحبت می‌کنم در حال رفتن به سمت اپراتور همراه اول هستم تا بتوانم در این زمینه با آنها گفت‌وگو کنم. ببینید باشگاه‌های بزرگ ما ساختار مالی مناسبی ندارند و این مشکل ریشه‌ای است. هر روز کار ما این است که دنبال پول باشیم. صبح، ظهر، عصر و حتی گاهی شب‌ها هم داریم در این راستا کار می‌کنیم. استقلال مثل یک شرکت ضررده شده که فقط داریم پول خرجش می‌کنیم. این مشکلات باید با تدابیر حل شود و نباید اجازه بدهیم هر سال بدهی به سال بعد موکول شود. به هر حال ما دست روی دست نگذاشتیم و دوست نداریم بی‌تفاوت باشیم. داریم کار می‌کنیم.

 

*از یک هفته پیش بحث حضور استراماچونی در تیم ملی مطرح شد و چند روز قبل نیز یکی از روزنامه‌ها و بعد یکی از سایت‌ها نیز به این ماجرا پرداختند. در حالی که گفته می‌شود فدراسیون فوتبال با برانکو بر سر حضور در تیم ملی به توافق نهایی رسیده چرا این شایعات در رسانه‌ها مطرح می‌شود؟

 

 مطرح کردن نام استراماچونی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بازی بود. من هم شنیده‌ام که فدراسیون فوتبال توافق‌هایی با برانکو ایوانکوویچ داشته و کار تمام شده است. نمی‌دانم چرا اسم مربی ما مطرح می‌شود. ما با استراماچونی قرارداد داریم و این مربی سخت مشغول کار است و ما هم علاقه داریم با استراماچونی ادامه بدهیم. تیم ملی هم به زودی تکلیفش روشن می‌شود و اینطور نمی‌ماند. امیدوارم همه چیز حل شود تا دودش در چشم ما نرود و برای تیم ما حاشیه‌سازی نشود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.