2024/05/11
۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
منشی اخراجی، طراح نقشه آدم‌ربایی مدیر شرکت

منشی اخراجی، طراح نقشه آدم‌ربایی مدیر شرکت

متهنم: وقتی شاکی را ربودیم هوشنگ و جمشید او را به شدت کتک زدند به طوریکه فکر کردیم او فوت کرده است و جسدش را در خیابانی رها کردیم اما...

دوات آنلاین-دخترجوان وقتی از محل کارش اخراج شد از مدیر شرکت کینه به دل گرفت و نقشه آدم ربایی او را با همدستی پسر مورد علاقه اش طراحی و اجرا کرد.

 

به گزارش روزنامه جوان چندی قبل به ماموران پلیس تهران خبر رسید که رهگذران در یکی از خیابان های جنوبی تهران پیکر نیمه جان مرد میانسالی را که به شدت زخمی شده بود پیدا کرده و برای درمان به بیمارستان منتقل کرده اند.

 

با اعلام این خبر تیمی از ماموران پلیس راهی بیمارستان شدند که دریافتند مرد زخمی مدیر شرکت خصوصی است که ۲۴ ساعت قبل از سوی چند مرد ناشناس ربوده شده و خانواده وی نیز اعلام مفقودی کرده اند.

 

مرد زخمی پس از بهبودی در توضیح ماجرا به ماموران گفت: من مدیر یک شرکت خصوصی هستم و تعدادی هم کارمند دارم. صبح روز قبل داخل خیابان خودروی دربستی را به مقصد شرکتم که در یکی از خیابان های مرکزی تهران است کرایه کردم. هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بودیم که خودروی پژویی با سه سرنشین راه ما را سد کردند. وقتی راننده توقف کرد دو مرد جوان از داخل خودرو پیاده شدند و مرا به زور سوار خودروی پژو کردند و به راه افتادند. آنها پارچه ای که آغشته به مواد بیهوشی بود، جلوی دهانم گرفتند و بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم دیدم دست و پایم با طناب بسته شده و در اتاقی حبس شده ام. دقایقی بعد دو مرد جوان دوباره به سراغم آمدند و مرا به شدت کتک زدند و شکنجه دادند و پس از آن مرا مجبور کردند دو برگه سفید را امضا کنم. همچنین تمامی مدارک شناسایی و کارت عابر و پول هایم را گرفتند. حدود ۲۴ ساعت من در بند آنها بودم و در این مدت خیلی مرا شکنجه کردند به طوری که دوباره از هوش رفت و وقتی به هوش آمدم، روی تخت بیمارستان بودم که فهمیدم رهگذران مرا در یکی از خیابان های جنوبی تهران پیدا کرده و جان مرا نجات داده اند.

 

با طرح این شکایت تیمی از ماموران پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی آدم ربایان آغاز کردند. بررسی ها نشان داد آدم ربایان با کارت عابر شاکی مقداری طلا و ۵ هزار دلار خرید کرده اند.

 

دستگیری یکی از آدم ربایان در شرکت

شاکی پس از این ماموران پلیس تحقیقات خود را ادامه دادند تا اینکه چند روز قبل با خبر شدند شاکی به همکاری چند نفر از کارمندانش یکی از آدم ربایان را جلوی در شرکتش دستگیر کرده است.

 

بدین ترتیب ماموران به محل حادثه رفتند و متهم را بازداشت کردند و به اداره پلیس انتقال دادند. مدیر شرکت گفت: پس از حادثه چند روزی در بیمارستان بستری بودم تا حالم بهتر شد و مرخص شدم. ساعتی قبل وقتی به شرکتم رفتم جلوی در اتاق نگهبانی با مرد جوانی روبه رو شدم که چهره‌اش خیلی آشنا بود. به همین خاطر با او احوال پرسی کردم که خودش را معرفی کند که ناگهان فهمیدم او همان راننده پڑویی است که چند روز قبل با همدستی دو مرد آدم ربا مرا ربودند. بنابراین بلافاصله از نگهبان و دیگر کارمندانم درخواست کمک کردم و او را قبل از اینکه فرار کند دستگیر کردیم.

 

متهم پس از انتقال به اداره پلیس ابتدا با تناقض گویی قصد فریب مأموران را داشت اما در نهایت وقتی با مدارک و دلایل روبه رو شد به آدم ربایی با همدستی دو نفر از دوستانش به نام هوشنگ و جمشید اعتراف کرد.

 

منشی اخراجی طراح آدم ربایی بود

متهم در ادعایی گفت: مدتی قبل یکی از دوستانم به نام هوشنگ مدعی شد که صاحب شرکتی دختر مورد علاقه اش را از شرکت اخراج کرده و به همین خاطر قصد دارد از او انتقام بگیرد. هوشنگ گفت دختر مورد علاقه اش شقایق چند سالی به عنوان منشی در شرکت شاکی کار می کرده است تا اینکه با او اختلاف پیدا می کند و صاحب شرکت هم بدون اینکه حق و حقوق او را پرداخت کند از محل کار اخراجش می کنند هوشنگ گفت که شقایق از این موضوع خیلی ناراحت است و به همین سبب از من خواست نقشه آدم ربایی او را طراحی و اجرا کنم و من هم قصد دارم او را برباییم و اموالش را سرقت کنم. پس از این هوشنگ از من و دوست دیگرش جمشید خواست با او همکاری کنید اما من قبول نکردم تا اینکه اصرار کرد و در نهایت قبول کردم من فقط به عنوان راننده آنها را همراهی کردم.

 

وی ادامه داد: وقتی شاکی را ربودیم هوشنگ و جمشید او را به شدت کتک زدند به طوریکه فکر کردیم او فوت کرده است و جسدش را در خیابانی رها کردیم پس از این همه نگران بودیم که قرار شدمن به شرکت شاکی بروم و آنجا پرس و جو کنم که آیا مدیر شرکت زنده است یا کشته شده است. وقتی به شرکت رفتم از بدشانسی با شاکی روبه رو شدم و او مرا شناخت و دستم رو شد. آنها مرا دستگیر کردند و به شدت کتک زدند و بعد تحویل مأموران پلیس دادند.

 

در حالی که تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه و مشخص شدن صحت ادعای متهم ادامه دارد ماموران پلیس در تلاشند تا دو متهمان فراری دیگر را شناسایی و دستگیر کنند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.