2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
نظرات درباره نقش نوبر در سریال وارش با بازی آوا دارویت

نظرات درباره نقش نوبر در سریال وارش با بازی آوا دارویت

نظرات مردمی درباره نقش نوبر در سریال وارش متفاوت است البته اکثرا از بازی خوب آوا دارویت یاد کرده‌اند.

دوات آنلاین-نقش نوبر در سریال وارش با بازی آوا دارویت از جمله نقش‌هایی است که خیلی بحث برانگیز شده و عده‌ای از او طرفداری می‌کنند و گروهی نیز انتقاد دارند.

 

آوا دارویت خودش درباره این نقش نوشته است: نوبر... نقشى كه بسیار دوستش داشتم و دارم... امید كه نتیجه تلاشم مورد قبول شما عزیزان واقع بشه.

 

در ادامه نظر تعدادی از بینندگان سریال وارش را که در اینستاگرام آوا دارویت آمده است می‌خوانید:

آوا دارویت در نقش نوبر در سریال وارش

بازی خوب آوا دارویت

مخاطبی نوشته است: تو واقعیت پیدا میشه دختری که چشم داشت مالی به شوهرش نداشته باشه؟

 

مخاطب دیگری نظر داده است: واقعا خسته نباشی ما که هرشب از بازی‌تون لذت میبریم خیلی حس رو منتقل می‌کنید. از نزدیک شاهد تلاشتون بودم که چقدر زحمت کشیدید که به نحو احسن نقشتون رو بازی کنید.آفرین به شما.

 

بیننده دیگری نوشته است: نقش نوبر خانم (آوا دارویت) بی نظیر بود. حرف نداشت.

 

مخاطب دیگری نوشته است: با سلام و عرض ادب به شما بازیگر توانا خانم دارویت عزیز به نظرم بازی شما تو سریال وارش واقعا عالیه و خیلی با انگیزه و انرژی نقشتون رو بازی کردین. امیدوارم موفق باشین.

 

یکی دیگر از بینندگان نظر داده است: نوبر نقش یه دختر خوب را داره در کل نقش‌هایی که خاکستری تا بد هستن را خیلی خوب بازی می‌کنید تاًثیر گذاره با آرزوی موفقیت بیشتر.

 

برخورد نوبر با یوسف

مخاطب دیگری نوشته است: بازیتون خوبه ولی نقشتون رو دوس نداشتم. بخصوص تو برخوردهای اول با یوسف.

 

یکی دیگر از بینندگان نوشته است: من به شخصه خیلی از نقشتون خوشم اومد و همچنین از بازیگریتون اما یه خورده توی برخورد اول با یوسف خیلی صمیمی رفتار كردین و این یه خورده قابل هضم نبود.

 

یکی دیگر از بینندگان خطاب به نوبر نوشته است: بدجور رو زندگی شیوا خراب شدی و خونه‌ت رو روی خرابه های خونه یکی دیگه ساختی.

 

مخاطب دیگری نظرش را درباره سریال وارش نوشته است: سریال بی دلیل داره کش پیدا می کنه و شخصیت پردازی و داستان پردازی بسیار ضعیف بدون هیچ قصه بکر.

 

حالا باید دید عاقبت نوبر و یوسف چه می‌شود و در این میان از این دو مهم‌تر نقش شیرین با بازی فریماه احمدی است. شیرین دختربچه‌ای است که کوچکترین رفتارها در آینده‌اش تاثیر خواهد گذاشت. باید دید او چگونه با زندگی جدید خود کنار می‌آید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.