2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
آوا دارویت: به ویژگی‌های روانی هاویر در سریال ایلدا نزدیک هستم

آوا دارویت: به ویژگی‌های روانی هاویر در سریال ایلدا نزدیک هستم

آوا دارویت درباره آموزش‌هایی که برای تیراندازی و سوارکاری دیده است صحبت کرد.

دوات آنلاین -سریال ایلدا با نشان دادن نقش ساکنان غرب کشور در دفاع مقدس موفق عمل کرده و داستان جذاب و پرکششی نیز دارد. ضمن این‌که بازی‌ها در این سریال خوب و قابل قبول است. یکی از نقش‌های مهم در این سریال نقش هاویر است که آوا دارویت به خوبی از عهده آن برآمده است. خبرگزاری فارس گفت‌وگویی با عوامل این سریال انجام داده که بخش‌های مربوط به دارویت را در ادامه می‌خوانید:

 

هاویر؛ نقشی نازنین

** خانم دارویت شما در این سریال نقش متفاوتی را بازی کردید. دختری که به شدت جسور است و نماد یک زن غیور لر به شمار می رود.

هاویر نازنین نقشی بود که برایم خیلی دوست داشتنی است و الان هم که نتیجه کار را می بینم بیشتر از قبل دوستش دارم و دوست دارم تشکر کنم اعتمادی که آقای قویدل به من کرد و چنین نقشی را به من سپرد. فکر می کنم هر بازیگری دوست دارد چنین نقش متفاوتی را بازی کند. خدا را شاکرم که تا امروز نقش هایی بازی کردم که همگی خوب بودند، اما هاویر برای من دوست داشتنی ترین است و البته خیلی سخت به لحاظ جسمانی و روانی. به لحاظ جسمانی باید به مردهای قوی قصه مان نزدیک می شدم. هر کدام از سکانس های ما بار درام خودش را دارد و به لحاظ روانی هاویر دچار بحران های متفاوتی می شود. از ابتدا می بینیم که پدر نداشته و بعد از آن عاشق می شود و عشقش را از دست می دهد و درگیر انتقامی می شود و در ادامه هم اتفاق های غافلگیرکننده بیشتری هست که حساسیت من را بالاتر می برد و بازی کردن در این نقش را برایم سخت تر می کرد آقای قویدل در این زمینه به من کمک کرد.

آوا دارویت در نقش هاویر در سریال ایلدا

تیراندازی و سوارکاری آوا دارویت

** در بخش هایی برای ایفای این نقش تجربه های سختی را نظیر سوارکاری یا تیراندازی تجربه کردید یا بدل داشتید؟

تیراندازی را به طور کامل آموزش دیدم و برای سریال خانواده دکتر ماهان یاد گرفته بودم و سوارکاری را هم آموزش دیدم و در همه سکانس ها خودم انجام دادم به غیر از چند تاخت عجیب و غریب که بدلکار به جایم انجام داد.

 

** چقدر با روحیات دختران مرزنشین غرب کشور آشنا بودید؟

- دارویت: پدرم ایتالیایی و مادرم ایرانی است و به واسطه شغلشان که مادرم مهندس و پدرم ناظر ارشد ساخت هستند، در شهرهای مختلفی زندگی کردیم. از جمله خوزستان، لرستان و ... و به همان واسطه با فرهنگ قوم های مختلف آشنا شدم. جدای از این قبلا فیلم اسکی باز را بازی کردم که مربوط به فرهنگ بختیاری است. بعد از آن با کارگردان مشورت کردم و بازدیدی چند روزه از موزه فلک الافلاک داشتم و همه فیلم هایش را تماشا کردم و تا جایی که در توانم بود مطالعه کردم.

آوا دارویت در نقش هاویر در سریال ایلدا

** چقدر تلاش کردید شهری بودن خودتان در این نقش زیاد نباشد؟

- دارویت: یکسری ویژگی های هاویر از لحاظ روانی به من نزدیک است و همین نقش را برایم دوست داشتنی کرد. ضمن اینکه در خودم خیلی ویژگی های شهرنشینی نمی بینم و ادبیات آنچنان غلیظ و زنانه ندارم.

 

** خانم دارویت نقش زنان در جنگ را چطور دیدید؟

- دارویت: یکی از جذابیت های فیلم نامه ما این است که زنان مان در جنگ منفعل نیستند و برای مخاطب جذاب است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.