2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
شکایت زن کارمند از مدیر به اتهام تعرض

شکایت زن کارمند از مدیر به اتهام تعرض

شاکی: او با من تماس گرفت و گفت توانسته حقوق معوقه من را بگیرد و من را به خانه‌اش دعوت کرد تا پولم را بگیرم. من هم قبول کردم و رفتم.

دوات آنلاین-کارمند یک مرکز اقامتی که مدعی است برای گرفتن حقوقش به خانه یکی از مدیران این مرکز رفته‌ و از سوی او مورد تعرض قرار گرفته‌ بود به دادگاه شکایت کرد.

 

 چند ماه قبل زنی جوان به پلیس شکایت کرد و مدعی شد از سوی یکی از مدیران مرکز اقاماتی در تهران مورد آزار قرار گرفته‌است او گفت: مدتی بود که به عنوان کارمند در آن مرکز کار می کردم اما به دلیل مشکلات مالی آنها حقوق من را به موقع پرداخت نمی‌کردند. من با مدیر صبحت کردم و کار به جرو بحث کشید. یکی از مسئولان مرکز به من گفت به خاطر مشکلات مالی نمی‌شود حقوق‌ها به موقع باشد اما من می‌توانم حقوق تو را بگیرم. من هم قبول کردم تا چیزی نگویم او پولم را بگیرد. شماره تلفنش را به من داد و اینطور بود که با هم ارتباط داشتیم تا اینکه مدتی بعد او با من تماس گرفت و گفت توانسته حقوق معوقه من را بگیرد و من را به خانه‌اش دعوت کرد تا پولم را بگیرم. من هم قبول کردم و رفتم. جلوی در بودم که اصرار کرد وارد شوم وقتی وارد شدم دیدم کسی در خانه نیست او به من حمله کرد هرکاری کردم نتوانستم فرار کنم و او به من تعرض کرد.

 

با شکایت این زن پرونده برای رسیدگی به شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده و متهم بازداشت شد و دختر برای مشخص شدن واقعیت به پزشکی قانونی انتقال یافت.

 

بعد از اینکه پزشکی قانونی تایید کرد که زن جوان مورد تعرض قرار گرفته‌است وقت رسیدگی برای این پرونده تعیین شد. روز سه شنبه متهم پای میز محاکمه رفت او گفت: من قبول دارم با زن جوان رابطه داشتم و قول دادم که حقوق معوقه‌اش را بگیرم اما به زور به او تعرض نکردم ما با هم رابطه داشتیم و این رابطه هم با میل او بود چون نتوانستم همه حقوق او را بگیرم ناراحت شد و تصمیم گرفت که از من شکایت کند. خانه‌ای که من در آن زندگی می‌ کنم یک مجتمع بزرگ است اگر او اعترض می‌کرد یا حتی فریاد می‌کرد حتما همسایه‌ها می‌شنیدند ضمن اینکه این اولین بار نبود که او به خانه من می‌آمد.

 

دخترجوان گفته‌های این مرد را رد کرد و گفت: من هرگز آدرس خانه او را نداشتم و می‌توانید تلفن همراه من را بررسی کنید درست روزی که قرار بود حقوقم را بدهد برایم آدرس فرستاد و من به خانه‌اش رفتم.

 

با پایان دفاعیات متهم و گفته های شاکی پرونده قضات شعبه 9 برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.