2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
تعرض مسافرکش قلابی به 3 زن جوان

تعرض مسافرکش قلابی به 3 زن جوان

راننده پژو سوار که 3 زن را مورد آزار قرار داده است گفت از زنان متنفر بود و چون دختر مورد علاقه‌اش به او خیانت کرده بود، قصد انتقام داشت.

دوات آنلاین-مرد جوانی که از سوی دختر مورد علاقه اش طرد شده‌ بود برای گرفتن انتقام از او زنان دیگر را طعمه کرد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

متهم  مدتی تحت تعقیب ماموران پلیس قرار داشت تا این‌که ماموران گشت به خودرویی مشکوک شدند. راننده  ابتدا سعی کرد از دست ماموران گشت فرار کند اما در یک تعقیب و گریز مجبور به توقف شد و ماموران او را بازداشت کردند.

 

بررسی خودروی متهم نشان داد  علیه این خودرو چند شکایت در مرکز پلیس ثبت شده و سه زن جوان طی شکایتی عنوان کردند از سوی راننده مورد آزار و سرقت قرار گرفتند. متهم بعد از بازداشت ابتدا منکر همه چیز شد اما از سوی شاکیان شناسایی شد.

 

متهم در ادامه قبول کرد شاکیان را مورد ضرب و جرح قرار داده است. او گفت: من مدتی قبل با دختری دوست بودم و او را عاشقانه دوست داشتم اما آن دختر به من خیانت کرد و همین خیانت هم باعث شد تا از زنها متنفر شوم.

 

با توجه به مطرح شدن اتهام تجاوز پرونده به شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شدو یکی از شاکیان به هیات قضات گفت: می‌خواستم برای انجام یکسری کار اداری از شهریار به تهران بیایم و همه مدارکم و مقداری پول هم در کیفم بود منتظر تاکسی بودم که صاحب یک پژو به من گفت سوار ماشینش شوم. گفتم منتظر تاکسی هستم جواب داد ماشین من هم تاکسی است و آرم تاکسی‌رانی را نشان داد و من هم فکر کردم واقعا تاکسی است. سوار شدم و به خواست راننده جلو نشستم چون به من گفت در صندلی عقب سه مسافر مرد سوار می‌کند و بهتر است من در صندلی جلو باشم من هم قبول کردم مسیر بعدی من سهروردی بود به او گفتم آیا من را می‌رساند او هم قبول کرد در راه سه مسافر مرد دیگر پیاده شدند به محض پیاده شدن آنها مرد راننده به من حمله کرد. با اینکه جثه ضعیفی نسبت به او داشتم اما مقاومت کردم. او خیلی کتکم زد و فحاشی کرد.

 

این زن ادامه داد: همان لحظه در نزدیکی ما یک پراید نگه داشت تا مسافری را پیاده کند قفل در ماشین متهم از داخل خراب بود من به سختی آن را باز کردم اما نتوانستم فرار کنم تا اینکه ماشین پراید متوقف شد  من برای اینکه کمک بخواهم چند ضربه با انگشترم به شیشهزدم و که شیشه شکست. در همین حین با پا به شیشه کوبیدم تا کاملا بشکند. مرد راننده سعی می‌کرد من را نگه‌دارد و موها و دستهایم را می‌کشید وقتی که دیگر نتوانست کاری بکند و دید که راننده پراید هم جلوی ماشین او را گرفته‌است مدعی شد دعوا خانوادگی است من گفتم دروغ می گوید کمکم کنید وقتی مردم به سمت من آمدند راننده فرار کرد.

 

شاکی در ادامه توضیح داد: در همین حین مردم شماره ماشین او را برداشتند. من به شدت زخمی شده‌ بودم و پایم 30 بخیه خورد. وقتی به کلانتری رفتم و شماره پلاک را گفتم و آنچه رخ داده بود را تعریف کردم آنها گفتند شکایت مشابه دیگری هم داشته‌اند و بعد مشخص شد که متهم شماره پلاک ماشینش را مخدوش می کرد تا قربانیانش نتوانند او را ردیابی کنند.

 

 شاکی دیگر این پرونده که زنی میانسال است نیز شکایت خود را مطرح کرد و گفت: متهم پول من را سرقت کرد و بعد من را مورد آزار قرار داد. من نمی‌توانستم دربرابر او مقاومت کنم چون خیلی تنومند بود بعد هم من را تهدید کرد و گفت مرا می‌کشد و جسدم را به داخل چاه می‌اندازد. من هم خیلی ترسیدم.

 

بررسی‌های بعدی ماموران نشان داد آرمی که متهم به عنوان آرم تاکسی‌رانی روی ماشینش چسبانده قلابی است.

 

بنا به این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت است و تحقیقات از او ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.