2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
جنایت برای فرار از دام شیطانی

جنایت برای فرار از دام شیطانی

من و مقتول همیشه باهم شوخی می کردیم اما آن شب متوجه شدم قصد او شوخی نبوده بلکه می خواست مرا در دام شیطانی اش گرفتار کند که با هم درگیرشدیم.

دوات آنلاین-پسر ۱۹ ساله که به اتهام قتل دوستش بازداشت شده بود اعتراف کرد چون دوستش قصد کشتن وی را داشته، برای نجات خود او را با چاقو به قتل رسانده است.

 

به گزارش جام جم، ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه صبح ۲۵ آبان امسال محمدتقی شعبانی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از طریق ماموران کلانتری پاسداران از قتل پسری ۱۹ ساله در ساختمان نیمه کارهای در حوالی محله پاسداران خبر داد.

 

ماموران تیم جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر شدند و معلوم شد پسر۱۹ ساله در حالی که زخمی بوده، به بیمارستان منتقل شده و در آنجا بر اثر شدت جراحات فوت کرده است.

 

تحقیقات از حاضران در محل نشان می داد عامل این جنایت، پسری ۱۹ ساله به نام وحیداست که او در همان محل کارش که ساختمان نیمه کاره بود، بازداشت شد.

 

او در بازجویی اولیه مدعی شد با دوستش در حال شوخی بوده و وی را هل داده که به میله آهنی که در محل بوده برخورد کرده و نتوانسته تعادلش را حفظ کند و میله به پهلویش اصابت کرده و او فوت شده است.

 

این در حالی بود که کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند که پسر ۱۹ ساله بر اثر اصابت میله آهنی زخمی نشده بلکه براثر اصابت جسمی برنده به قتل رسیده است.

 

ماموران برای روشن شدن این موضوع محل جنایت را دوباره بررسی کردند که معلوم شد روی میله آهنی رد خونی نبوده و چاقویی را یافتند که در همان محل درگیری لکه های خون روی آن بود.

 

بنابراین متهم به قتل دوباره مورد بازجویی قرار گرفت تا این که با گذشت بیش از یک ماه از این جنایت در جریان تحقیقات پلیسی اعتراف کرد دوست ۱۹ ساله اش را با ضربه چاقو به قتل رسانده و درباره انگیزه اش گفت: من و مقتول همیشه باهم شوخی می کردیم اما آن شب متوجه شدم قصد او شوخی نبوده بلکه می خواست مرا در دام شیطانی اش گرفتار کند که با هم درگیرشدیم. او مرا به روی میزی که در آنجا بود پرت کرد و با دستانش می خواست خفه ام کند که برای نجات جانم، چاقویی را از روی میز برداشتم و ضربه ای به او زدم که باعث نجات خودم و مرگ او شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.