2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سه جنایت با ادعای جنون ناموسی

سه جنایت با ادعای جنون ناموسی

عامل جنایت کرمانشاه مدعی شد به علت جنون ناموسی و نداشتن تعادل روانی دست به این قتل ها زد.

دوات آنلاین -مرد خشمگین که هفته گذشته، همسرش، وکیل دادگستری و شاهدی را با شلیک گلوله در کرمانشاه به قتل رسانده بود، دیروزصحنه قتل را بازسازی کرد.

 

به گزارش فارس، شهرام کرمی دادستان استان کرمانشاه با حضور در محل بازسازی صحنه قتل اظهار کرد: سه شنبه هفته گذشته حادثه تلخی در این محل رخ داد و فرد قاتل، همسر، شاهد و وکیل همسر خود را به قتل رساند. قاتل در همان لحظه توسط نیروهای پلیس دستگیرشد، اقدامات قضایی، بازپرسی و پلیسی براساس اصول دادرسی انجام شد و تا چند روز آینده کیفرخواست صادر خواهد شد.

 

وی با اشاره به قتل یک وکیل در این حادثه تلخ تاکید کرد: در تمامی شغل های حرفه ای خطر وجود دارد و وکلا نیز از این موضوع مستثنا نیستند، اما باید گفت که امنیت تمامی مردم، شغل ها به خصوص وکلا خط قرمز ماست و از آنان حمایت می کنیم. ان شاءالله وكلا نیز با رفتارهای کریمانه و در آرامش از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

 

انگیزه قتل چه بود

مرد جنایتکار درباره انگیزه قتل هم گفت: به علت جنون ناموسی و نداشتن تعادل روانی مرتکب این قتل شدم و وکیل همسرم به دلیل انجام اقدامات خارج از حیطه کاری خود باعث شد چنین جرمی را انجام دهم. شاهد پرونده در زندگی من دخالت می کرد.

 

وی در پاسخ به سؤال بازپرس پرونده در خصوص نحوه چگونگی تهیه سلاح همراه ۶۱ فشنگ گفت: سلاح متعلق به پسرعمویم بود که چندی پیش خودکشی کرد وسلاح وی نزد من ماند و به جز این ماجرا هیچگونه استفاده ای از آن نداشته ام.

 

سپس بازپرس ویژه قتل یک کلت خالی را به قاتل داد تا جزییات حادثه را مو به مو روایت کند. او به درگیری لفظی با همسرش وکیل او و شاهد پرونده از درون شعبه تا بیرون از ساختمان دادگستری و عصبانیت خود اشاره کرد. سپس نشان داد که جنازه همسرش و شاهد پرونده را کنار هم روی زمین انداخته و خانم وکیل نگون بخت را هم چند متر آن طرف تر و جلوی دفتر وکالتش به قتل رسانده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.