2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
خواهرکشی با انگیزه ناموسی

خواهرکشی با انگیزه ناموسی

این پسر بعد از ارتکاب جنایت جسد خواهرش را در چاه انداخت.

دوات آنلاین -پسر 20ساله با انگیزه ناموسی خواهرش را کشت و جسدش را در چاه انداخت.

 

به گزارش ایرنا، پولی خداکرمی، دادستان عمومی و انقلاب سردشت در این باره گفت: پس از گزارش مردمی درباره نزاع و درگیری خانوادگی و ناپدید شدن دختر ۲۲ ساله ای تحقیقات در این باره آغاز شد. در تحقیقات مشخص شد، این دختر سردشتی آخرین بار با برادر خود و پسرعمویش دیده نشده و به همین دلیل مظنون اصلی پرونده این دو نفر بودند که به سرعت دستگیر و بازجویی های پلیسی از آنان آغاز شد.

 

برادر این دختر جوان در بازجویی های اولیه خود اعلام کرد در روز حادثه با خواهرش درگیری لفظی داشته و دیگر او را ندیده. اما در ادامه به قتل خواهرش اعتراف کرد.

 

 

وی اضافه کرد: در تحقیقات مشخص شد برادر این زن جوان که ۲۰ سال هم داشت با انگیزه ناموسی با خواهر خود درگیری لفظی پیدا کرده و در نهایت  با ضربه میله آهنی به سر خواهرش، وی در را به قتل رسانده و به جسد را در چاهی کنار رودخانه زاب نزدیک شهر نلاس انداخته است. ماموران با کمک آتش نشانان به بررسی چاه پرداختند و جسد این دختر را پیدا کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.