2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی بوراک توزکوپاران بازیگر نقش سلطان ولد پسر مولانا درمست عشق

بیوگرافی بوراک توزکوپاران بازیگر نقش سلطان ولد پسر مولانا درمست عشق

بوراک توزکوپاران بازیگر و هنرمند ترکیه‌ای که در مست عشق در نقش سلطان ولد بازی کرده‌ متولد سال 1992 است و علاوه بر فعالیت در حوزه هنرپیشگی در موسیقی نیز فعالیت دارد.

دوات آنلاین-بوراک توزکوپاران هنرپیشه و موزیسین ترکیه‌ای که در مست عشق به کارگردانی حسن فتحی نقش سلطان ولد پسر مولانا  بازی کرده‌ است متولد سال 1992 است. بیوگرافی این بازیگر ترکیه ای را بخوانید:

 

بوراک توزکوپاران  از دنیای موسیقی تا بازیگری

بوراک توزکوپاران در سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرد. او ابتدا موزیسین بود. بوراک توزکوپاران به صورت تخصصی درام می‌نوازد. او عضو یک گروه موسیقی نیزهست.

 

او به دلیل چهره و اندامش وارد صنعت مد شد و به عنوان مدل یک برند معروف ترک فعالیت کرد و سپس در چند سریال پرمخاطب در ترکیه بازی کرد.

بیوگرافی بوراک توزکوپاران بازیگر نقش پسر مولانا در سریال مست عشق

او تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه معروفی در استانبول ادامه داد و در رشته سینما فارغ التحصیل شد. اولین کار بوراک بازی در یک تیزر تبلیغاتی بود که با کمک یکی از استادانش انجام گرفت.

 

او با یک سریال عاشقانه به نام گوزل که نورگل یشیلچای در آن بازی کرده بود نقش آفرینی کرد و به شهرت رسید.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی هانده ارچل بازیگر مست عشق

 

شهرت بوراک توزکوپاران

چشمان سبز بوراک و قد بلندش از ویژگیهای ظاهری اوست که باعث شد به اوج شهرت برسد. او مربی خصوصی برای ورزش کردن دارد و زیر نظر مربی ورزش و تغذیه بدن خود را سلامت نگه می‌دارد چرا که به گفته خودش حفظ استایلش یکی از مهمترین راههای درآمدی اوست.

بیوگرافی بوراک توزکوپاران بازیگر نقش پسر مولانا در سریال مست عشق

بوراک توزکوپاران یکی از بازیگران سریال مست عشق است او با انتشار عکس هایی از گریم خود در این سریال صفحه اینستاگرامش را به روز  و از مردم دعوت کرده تا این سریال را حتما ببینند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی ابراهیم چلیکول بازیگر مست عشق

 

سریال مست عشق دومین  سریال تاریخی است که بوراک توزکوپاران آن را بازی می کند. او پیش از این در سریال حریم سلطان بازی کرده بود.

بیوگرافی بوراک توزکوپاران بازیگر نقش پسر مولانا در سریال مست عشق

بوراک توزکوپاران  در اینستاگرام بیشتر از فعالیت‌های خودش عکس منتشر می‌کند. او همچنین عکسی هم از مادرش منتشر و مهر خود را به مادرش ابراز کرده‌ است.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بنسو سورال بازیگر نقش مریم در مست عشق

 

بوراک توزکوپاران نقش پسر مولانا را در سریال مست عشق بازی می‌کند. نقش مولانا را پارسا پیروزفر بازی کرده است. شباهت ظاهری پارسا پیروزفر و بوراک توزکوپاران علت اصلی این انتخاب بوده‌ است. بوراک از هوادارانش خواسته تا سریال مست عشق را ببینند و گفته‌است هیچکس نباید تماشای این سریال فوق العاده را از دست بدهد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.