2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل هانده ارچل بازیگر زن ترکیه ای  فیلم مست عشق

بیوگرافی کامل هانده ارچل بازیگر زن ترکیه ای فیلم مست عشق

هانده ارچل با شهاب حسینی، پارسا پیروزفر و حسام منظور سه هنرپیشه ایرانی در فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی هم بازی شده است.

دوات آنلاین-هانده ارچل بازیگر و مجری و مدل ترکیه ای  است که در سال ۱۹۹۳ ، ترکیه به دنیا آمد. او مدتی که در فیلم مست عشق با شهاب حسینی هم بازی شده است به تازگی یک دوره افسردگی سخت و طولانی را پشت سرگذاشته است.

 

هانده ارچل پدر ترکیه ای و مادر آلمانی دارد. او دو ملیتی است و به کشور آلمان نیز بسیار رفت و آمد دارد. اما زندگی اصلی او در کشور ترکیه است. از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در نقش هازال سانجاک در سریال مروارید سیاه و حیات اوزون در سریال عشق حرف حالیش نمیشه اشاره کرد. وی در سال ۲۰۱۹ (سال جاری) مادرش را به دلیل سرطان از دست داد.

 

او از سال 2017 با مورات دالکلیچ خواننده معروف ترکیه ای در ارتباط است. هانده و موارت مدتی از هم جدا شدند ولی پس از مرگ مادر هانده دوباره به این رابطه ادامه دادند. مرگ مادر هانده به گفته خودش بزرگترین ضربه ای بود که در طول عمر به او وارد شده است.

 

هانده ارچل بعد از مرگ مادرش دچار افسردگی شدید شد و تا مدتها از خانه بیرون نمی‌آمد. او ارتباطش را با همه دوستانش قطع کرده بود هرچند ارتباط او با مورات دالکلیچ هم در آن زمان قطع شده بود اما مراقبت مورات از هانده رابطه تیره آنها را یکبار دیگر پررنگ کرد و انها را در کنار هم قرار داد.

ّبیوگرافی هانده ارچل بازیگر ترکیه ای فیلم سمت عشق

هانده در شهر باندیرما استان بالک حصار ترکیه بدنیا آمده است، هانده به علت چهره زیبایی که داشت خیلی زود وارد صنعت مدلینگ شد او در سال 2012 در مسابقات زیبایی که در کشور آذربایجان برگزار شد عنوان دومین دختر شایسته را به دست آورد.اولین نقش حرفه ای خود را سال 2014 وقتی 21 ساله بود تجربه کرد اما در سال 2015 بود که با بازی در سریال دختران آفتاب به شهرت رسید.او شهرت فراوانی دارد و در اینستاگرام بیش از 7.8 میلیون نفر فالوور دارد و با اینکه در بازیگری به جایگاه بالاتری رسیده است اما همچنان تلاش دارد تحصیلات خود را در کشور آمریکا ادامه بدهد.

 

او به غیر از بازیگری و مدلینگ همچنین سفیر نام تجاری بسیاری از مارک های معروف از جمله Loreal پاریس ترکیه است.

بیوگرافی هانده ارچل بازیگر فیلم مست عشق

هانده ارچل از سال 2015 به مدت دو سال با اکین مرت دایماز بازیگر ترکیه نامزد بود  و آن دو در سال 2017 از هم جدا شدند.

 

او از سال 2018 رابطه جدیدی با مورات دالکلیج (Murat Dalkılıç) خواننده ترکیه ای شروع کرده است و این نامزدی همچنان ادامه دارد.

.

هانده که با شهاب حسینی، پارسا پیروزفر و حسام منظور سه هنرپیشه سلبریتی ایرانی در فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی هم بازی شده است می گوید آرزوی بزرگش این است که در هالیوود با رایان گاسلینگ و لئوناردو دی کاپریو همبازی شود.

 

هانده یک خواهر کوچک تر از خود به نام غمزه دارد و ارتباط بسیار خوبی هم با او دارد. از ویژگیه ای ظاهری هانده علاوه بر چهره زیبایش ،قد 175 سانتی متری و 55 کیلوگرم است،او موهای و چشم های سیاه دارد،به مسافرت و خوانندگی علاقه دارد،کودکی اش بیشتر کنار مادربزرگ و پدربزرگ بوده است. او به رنگ بنفش علاقه زیادی دارد و در زندگی اش از این رنگ بسیار استفاده می کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.