2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل بنسو سورال بازیگر ترکیه ای نقش مریم  در سریال مست عشق

بیوگرافی کامل بنسو سورال بازیگر ترکیه ای نقش مریم در سریال مست عشق

بنسو سورال هنرپیشه جوان ترکیه ای که در نقش مریم در سریال مست عشق بازی می کند، 28 ساله است. بیوگرافی او در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین-بنسو سورال خواهر کوچکتر هانده سورال هنرپیشه جوان و مطرح ترکیه ای است که نقش مریم را در سریال مست عشق به کارگردانی حسن فتحی بازی کرده است.

 

بنسو سورال در سریال مست عشق با شهاب حسینی و پارسا پیروزفر و حسام منظور هم بازی شده است.

بیوگرافی بنسو سورال بازیگر نقش مریم  در سریال مست عشق

زندگی خانوادگی بنسو سورال

بنسو سورال متولد سال 1991 است و خواهر کوچکتر هانده سورال است. بنسو فعالیت هنری اش را در سال 2012 شروع و در چند سریال بازی کرد.

 

بنسو سورال در دانشگاه مرمره ترکیه در رشته گرافیک تحصیلات خود را تکمیل کرد و سپس وارد دنیای بازیگری شد. خواهرش هانده و شوهر خواهرش اسماعیل دمیرچی بسیار نقش پررنگی در موفقیت او داشته اند.

 

بنسو در یک خانواده کم جمیعت به دنیا آمده است و یک خواهر و یک برادر دارد. هرچند خانواده هنری او نقش مهمی در ورودش به دنیای بازیگری داشتند اما او فردی مستقل است و استعدادی که در بازیگری دارد باعث شد تا خودش پله های ترقی را طی کند. مهمترین سریالی که بنسو بازی کرده است سریال نفوذی است که در سال 2016 ساخته شد و توانست برای این بازیگر موفق زیادی را به همراه آورد.

بیوگرافی بنسو سورال بازیگر نقش مریم  در سریال مست عشق 

همسر بازیگر نقش مریم در سریال مست عشق

همسر بنسو سورال ،هاکان باش دیگر بازیگر ترکیه ای است. آنها یک سال قبل ازدواج کردند. ازدواج بنسو و خواهرش هانده به فاصله یک سال از هم اتفاق افتاده است.

 

جالب است بدانید که بنسو به سوفیا لورن ترکیه معروف است. میمیک صورت او و حالت چشمانش به هنرپیشه قدیمی و زیبای هالیوود سوفیا لورن شباهت زیادی دارد.

 

او به ورزش بسیار اهمیت می دهد و مانند بسیاری از سلبریتی های ترکیه ای زندگی بسیار سالمی دارد تا بتواند بدنش را جوان نگه دارد و زیبایی اش را حفظ کند. او در روز دو ساعت به طور کامل و حرفه ای ورزش می کند. شنا و فیت نس از جمله  ورزش هایی است که به صورت حرفه ای انجام می دهد.

 

او درباره تغذیه اش می گوید: من بیشتر میوه و سبزیجات استفاده می کنم از غذاهای چرب و گوشت پرهیز می کنم. دونرکباب غذای محبوب بنسو است که می گوید در جشن یا مهمانی از ان استفاده می کند وبه دلیل پرکالری و چرب بودن این غذا از آن استفاده نمی کند.

 

بنسو درباره بازی در سریال مست عشق می گوید: این یک تجربه بی نظیر برای من است کار کردن با یک گروه ایرانی هرگز در تصورم نبود و فکر نمی کردم بتوانم با کارگردانی مانند حسن فتحی که بسیار حرفه ای است کار کنم.او برای هر لحظه از سریال یک ایده دارد. شهاب و پارسا هم از بهترین های سینما هستند. من شهاب حسینی را می شناختم او از برندگان اسکار است و افتخار بزرگی برای من است که با دو هنرپیشه بزرگ ایران سریال بازی می کنم. با حسام(منظور) هم به تازگی آشنا شدم. آنها خیلی خوب هستند.

بیوگرافی بنسو سورال بازیگر نقش مریم  در سریال مست عشق

بنسو سورال 170 سانتی متر قد دارد. چشم هایش سبز است و موهای قهوه ای روشن دارد. چهره او بسیار شبیه به مادرش است.

 

بجز بنسو سورال ،هانده ارچل،ابراهیم چیکلکول،بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم،سلما ارگچ نیز در سریال مست عشق بازی کرده اند.

 

بنسو سورال  نقش مریم را در این سریال بازی می کند.شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی و پارسا پیروز فر نقش مولانا را بازی می کند. هانده ارچل نیز نقش کیمیا دختر مولانا را بازی می کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.