2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
تهیه فیلم سیاه از دختر جوان با وعده  وام

تهیه فیلم سیاه از دختر جوان با وعده وام

دخترجوانی که به خاطر 15 میلیون تومان وام با مردی آشنا شده و می‌گوید از سوی او مورد تعرض قرار گرفته است وقتی هدف اخاذی مرد جوان قرار گرفت از دادگاه درخواست کمک کرد.

دوات آنلاین-دخترجوان که به خاطر دریافت وام از طریق یک سایت اینترنتی با مردی آشنا شده و می‌گوید از سوی او مورد آزار و اذیت قرار گرفته است به دادگاه کیفری استان تهران شکایت کرد.

 

این دختر جوان در شکایت خود گفت: مدتی قبل در تلاش بودم وامی 15 میلیونی بگیرم اما موفق نشدم تصمیم گرفتم وام بخرم. به یک سایت اینترنتی مراجعه کردم و در آنجا با مردی آشنا شدم که گفت می‌تواند وام را برای من تهیه کند. او گفت می‌تواند تا 20 میلیون تومان برایم وام بگیرد. گفت‌وگویمان را در تلگرام ادامه دادیم و او از من خواست مدارکم را مقابل در خانه‌اش ببرم. من هم قبول کردم وقتی به آدرسی که داده بود رفتم از من خواست که وارد خانه‌اش بشوم بعد من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

این دختر ادامه داد: او همچنان برای اینکه برایم وام بگیرد با من در ارتباط بود و گفت اگر سکوت کنم و به کسی چیزی نگویم برایم وام می‌گیرد اما بعد از مدتی دوباره با من تماس گرفت و درخواست کرد به خانه‌اش بروم. قبول نکردم و گفتم دیگر با او کاری ندارم و وام هم نمی‌خواهم اما تهدیدم کرد و گفت از من عکس و فیلم تهیه کرده‌ است و اگر قبول نکنم به خانه‌اش بروم آن عکس‌ها را برای خانواده‌ام می‌فرستد. وادارم کرد که بروم او بارها مرا با بیان اینکه از من عکس و فیلم دارد تهدید کرد. چون تازه نامزد کرده بودم نمی‌خواستم زندگی‌ام تحت تاثیر قرار بگیرد.

 

شاکی در ادامه گفت: افسردگی شدید گرفته‌بودم ضمن اینکه وام هم نتوانسته بودم که بگیرم مشکلم را حل کنم. وقتی مرد جوان دید حاضر نیستم با او رابطه داشته باشم از من پول خواست او می‌خواست برای اینکه عکس‌ها را منتشر نکند به او پول و طلا بدهم. آنقدر حالم بد شده‌ بود که تصمیم داشتم خودم را بکشم با فشارهایی که دوستم وارد کرد تصمیم گرفتم شکایت کنم.

 

دختر جوان گفت: من این وام را برای هزینه‌های ازدواجم می‌خواستم اما زندگی‌ام تباه شد و دیگر نمی‌توانم یک زندگی عادی داشته باشم. 

 

با شکایت این دختر مرد جوان بازداشت شد. او اتهام را رد کرد و گفت دختر جوان را مورد آزار قرار نداده‌ و رابطه‌ای به زور نداشته‌ است.

 

مرد جوان گفت: من قرار بود برای او وام بگیرم و پیشنهاد دادم با هم رابطه داشته باشیم اما من او را وادار نکردم کاری بکند. عکس هایی که این دختر ادعا می‌کند خودش برایم فرستاد و من اصلا برای او عکسی نفرستادم. او برایم عکس فرستاد تا بتوانم او را شناسایی کنم. او وام میلیونی می‌خواست من هم گفتم تا 20 میلیون تومان می‌توانم برایش وام بگیرم اما مدارکش کامل نبود و نمی‌توانست قسط‌ها را بپردازد به همین خاطر هم نتوانست وام بگیرد.

 

این در حالی است که پلیس از تلفن همراه این مرد تعدادی عکس و فیلم متعلق به دختر جوان را پیدا کرد.

 

تحقیقات در خصوص این پرونده از سوی دادگاه کیفری استان تهران ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/09/19
چرا بعصی دخترا ساده و احمقن.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.