2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
علی علیپور: این دفعه نوار گلزنی‌ام متوقف نخواهد شد

علی علیپور: این دفعه نوار گلزنی‌ام متوقف نخواهد شد

علی علیپور که تا پیش از این از سوی هواداران پرسپولیس به دلیل گل نزدن‌هایش مورد انتقاد قرار می‌گرفت این بار با گلزنی در مقابل ذوب آهن موفق شد دل هوادارانش را به دست آورد.

دوات آنلاین-علی علیپور مهاجم پرسپولیس با گرفتن یک پنالتی به سود تیمش و به ثمر رساندن یک گل نقش غیر قابل انکاری در پیروزی مهم و با ارزش خارج ازخانه تیمش مقابل ذوب آهن داشت تا تیمش با یک بازی کمتر در فاصله سه امتیازی با تیم صدرنشین قرار بگیرد.

 

 ایران ورزشی مصاحبه‌ای با علی علیپور کرده است که می‌خوانید.

 

*از بازی‌تان مقابل ذوب‌آهن حرف بزن در بیست دقیقه ابتدایی خیلی بهتر بازی کردید؟

 عزم ما برای پیروزی جزم بود به همین دلیل بعد از باخت بد و غیرمنتظره‌ای که مقابل نفت مسجد سلیمان داشتیم با بقیه بازیکنان هم قسم شده بودیم که حریف مان را شکست دهیم و از اصفهان با سه امتیاز به خانه برگردیم. خدا را شکر با تلاش بازیکنان و با ارائه یک نمایش هجومی از ابتدا عرصه را برحریف سخت کردیم و در دقایق ابتدایی به پنالتی رسیدیم و زدن گل زود هنگام خیلی به ما کمک کرد تا در ادامه با روحیه‌تر به کارمان ادامه داده و به گل‌های بعدی برسیم.

 

پنالتی درست بود

*اما دروازه‌بان و چند بازیکن تیم میزبان به پنالتی که داور به سود شما گرفت معترض بودند؟

 من در حال حرکت به سمت دروازه بودم، دروازه‌بان حریف را هم رد کردم اما او مانع پیشروی و زدن ضربه نهایی‌ام شد به همین دلیل حتماً پنالتی‌ام درست بود و خوشبختانه ضربه پنالتی‌مان هم به زیبایی توسط مهدی ترابی تبدیل به گل شد.

علیپور: این دفعه نوار گلزنی‌ام متوقف نخواهد شد

*جالب است که تو و ترابی گل‌های بعدی‌تان را هم به یک شکل و به قسمت راست دروازه‌بان ذوب‌آهن زدید؟

 به هر حال آن قسمت دروازه تیم میزبان شرایط بهتری برای ضربه زدن وجود داشت و من هم به توپ ضربه زدم و گاها در فوتبال این مسائل پیش می‌آید که گل‌های یک شکل زده می‌شود اما مهم گل زدن و ضربه‌زنی بود که ما به هدف‌مان رسیدیم و با نتیجه‌ای پر گل شکست دادیم.

 

*دفعه قبل بعد از هت تریک مقابل شاهین همه به باز شدن پایت به گلزنی امیدوار شدند اما اینطور نشد این بار که نوار گلزنی‌ات قطع نمی‌شود؟

 نه در بازی‌های قبل از ذوب آهن هم من تمام تلاشم را انجام می‌دادم اما بخت با من یار نبود اما برد روحیه‌ساز و گرفتن یک پنالتی و گلزنی موجب شد تا روحیه من هم مانند بقیه همبازیانم خیلی بالا برود به همین دلیل با قاطعیت می‌گویم این بار دیگر نوار گلزنی من پاره نخواهد شد و ان‌شاءالله ادامه خواهد داشت.

 

عزادار بودم شادی نکردم

*چرا بعد از گلزنی شادی نکردی؟!

 در مصاحبه قبلی‌ام هم به روزنامه‌تان گفته بودم شادی نمی‌کنم چون یکی از نزدیک‌ترین دوستانم که با هم بزرگ شده بودیم چندی قبل فوت کرده است به همین دلیل بعد از گلزنی فقط عکس او را نشان دادم و به نوعی با خانواده دوست عزیزم که داغ بزرگی دیده‌اند همدردی کردم.

 

*از قول تو مطرح شده که از حضور مهاجمان خارجی به شدت ناراحت شدی و به لحاظ روحی روانی به هم ریخته‌ای؟

 اینها همه شایعه است. چرا باید از حضور مهاجم جدید خارجی ناراحت باشم. جونیور رفته و از تیم جدا شده به همین دلیل طبیعی است که باشگاه به جای او بازیکن بگیرد. اتفاقاً حضور مهاجمان دیگر قطعاً به روند گلزنی تیم و من کمک می‌کند ضمن اینکه حضور بازیکن جدید هم فقط در حیطه باشگاه و سرمربی تیم است و من بازیکن نمی‌توانم در مورد جذب بازیکن اظهارنظر کنم چون این موضوع در حیطه وظایف من نیست.

 

*با برد به سه امیتازی صدر رسیدید و بعد از چند توقف و باخت به نظر دوباره امیدهایتان برای رسیدن به صدر و قهرمانی بیشتر شد؟

 ما الان با یک بازی کمتر فقط سه امتیاز با صدر فاصله داریم به همین دلیل خیلی به تکرار قهرمانی امیدواریم و یک لحظه هم به قهرمان نشدن فکر نمی‌کنیم و یک قدم هم عقب نمی‌کشیم.

 

*برای بازی بعدی‌تان هم منتظری که استقبال خوبی از سوی هوادارانتان شود؟

 هواداران بزرگترین پشتوانه و دلخوشی ما هستند به همین دلیل ما با انرژی و تشویق و حمایت آنهاست که بیشترین تلاش را انجام می‌دهیم و امیدوار می‌شویم به همین دلیل منتظریم تا برای بازی با گل گهر هوادارانمان به ورزشگاه بیایند و با پر کردن سکوها بهترین شرایط را برای ما و کسب سه امتیاز فراهم سازند تا ان‌شاءالله باز هم به سه امتیاز دیگر و بردی پر گل برسیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.