2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
درخشش مهاجمان ایرانی در اروپا

درخشش مهاجمان ایرانی در اروپا

علی علیپور، مهدی طارمی، کریم انصاری فردو سردار آزمون گلزنی کردند.

دوات آنلاین -مهاجمان ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپایی هفته درخشانی را سپری کردند. شنبه‌شب علی علیپور برای ماریتیمو در بازی برابر فارنس گل سه‌ امتیازی زد تا بالاخره پایش به گلزنی در لیگ پرتغال باز شود، مهدی طارمی بعد از 8 بازی ناکامی بالاخره توانست برای پورتو گلزنی کند و درحالی که در 15دقیقه پایانی به میدان رفته بود گل دوم تیمش را در جریان برتری دو بر صفر برابر توندلا به ثمر رساند تا طلسم‌شکنی کند و مهرداد محمدی هم در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر در جریان برد سه بر یک العربی برابر السیلیه زننده هر سه گل العربی بود. (تک‌گل حریف نیز توسط رامین رضاییان به ثمر رسید) محمدی با این درخشش عنوان بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ قطر را نیز کسب کرد.

 

فرهیختگان نوشت: دیشب نیز گلزنی مهاجمان ایرانی شاغل در لیگ‌های خارجی ادامه پیدا کرد؛ در ادامه بازی‌های گروه قهرمانان سوپرلیگ یونان تیم فوتبال آاک پیروزی 3 بر یک را در خانه آریس به دست آورد. معمر تانکوویچ (12-پنالتی)، استاوروس واسیلانتونوپولوس (28) و کریم انصاری‌فرد (37-پنالتی) برای آاک گل زدند. تک‌گل آریس را نیز دانیل مانچینی در دقیقه56 به ثمر رساند. کریم انصاری‌فرد در دقیقه76 این بازی تعویض شد. رقابت‌های گروه قهرمانان سوپرلیگ یونان با حضور 6تیم برتر جدول رده‌بندی با حفظ امتیازهای قبلی برگزار می‌شود که تیم نخست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب می‌کند. تیم‌های دوم و سوم هم راهی لیگ اروپا خواهند شد. در جدول گروه قهرمانان سوپرلیگ یونان تیم آاک با 51امتیاز سوم است.

 

در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روسیه نیز دیروز تیم فوتبال زنیت میهمان سوچی بود و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. سردار آزمون مهاجم ایرانی زننده دو گل زنیت در دقایق 63 و 80 بود و در پایان بازی عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز به دست آورد. تک‌گل سوچی هم در دقیقه58 توسط نیکیتا بورمیستروف حاصل شد. تیم زنیت با 54امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.