2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
رویارویی علی علیپور با مهدی طارمی

رویارویی علی علیپور با مهدی طارمی

مهدی دوست خوب و همبازی من در تیم‌های ملی جوانان و تیم ملی بزرگسالان و همچنین پرسپولیس بوده و با او هنوز هم رفاقت دارم و توانایی او را خوب می‌شناسم.

دوات آنلاین -علی علیپور مهاجم سابق تیم ماریتیمو و پرسپولیس که در اردوهای اخیر تیم ملی کشورمان هم حضور داشته،‌  از بازی حساس تیمش مقابل پورتو، تیمی که مهدی طارمی را در اختیار دارد، صحبت کرد.

 

ایران ورزشی نوشت، بهانه این مصاحبه، دیدار حساس دو بازیکن ایرانی‌ در لیگ پرتغال بود که بحث به مسائل دیگری هم کشیده شد:

 

*یکشنبه در شهرتان میزبان تیم پورتو مدعی عنوان قهرمانی هستید. در این رابطه و رویارویی با مهدی طارمی و تیمش صحبت کن.

بازی حساسی پیش روی دو تیم قرار دارد. پورتو یکی از مدعیان قهرمانی این فصل است و ما هم بعد از عنوان خوبی که فصل قبل کسب کردیم، برای این فصل هدفگذاری  و موفقیت‌های جدیدی را دنبال می‌کنیم. در زمین خودمان و با حمایت هواداران‌مان به‌دنبال چالشی سخت و کسب سه امتیاز دشوار و البته شیرین مقابل پورتو هستیم. پورتو هم بازیکنان خیلی خوبی دارد و طارمی هم که بهترین گلزن پورتو و تیمش به حساب می‌آید. آنها برای هر تیمی خطرناک هستند اما حتماً مربی ما برای مهدی و سایر عناصر خطرناک تیم پورتو برنامه دارد تا آنها را مهار کنیم و با خنثی‌سازی مهره‌های خطرناک تیم پورتو به‌دنبال گلزنی به این تیم و کسب سه امتیاز شیرین آن دیدار باشیم. خودم هم برای این بازی مانند بقیه بازی‌ها انگیزه‌های زیادی دارم و حتماً سعی می‌کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

 

گلزنی های علی علیپور

*در جام کنفدراسیون‌ها و لیگ به نسبت دقایقی که به میدان رفتی خوب گل زدی اما چرا دقایق زیادی به تو بازی نرسیده؟

 در تیم ما بازیکنان و مهرهای خوبی حضور دارند و قرار گرفتن در ترکیب اصلی خیلی راحت نیست. مثلاً در تیم ما مهاجمی مانند والنسیا حضور دارد که فصل قبل گل‌های زیادی برای تیم ژیل ویسنته زده، طبیعی است که توجه مربی در خط حمله بیشتر به او معطوف باشد. مربی‌ به من هم توجه دارد و من هم انگیزه فوق‌‌العاده‌ای دارم. به همین دلیل در فوتبال یاد گرفتم که بجنگم و حقم را بگیرم.  خدا را شکر در هر بازی که به میدان رفتم بهترین نمایش را ارائه دادم.

 

*صحبت رفتن مهدی طارمی به چلسی مطرح بود که این امر محقق نشد.

من هم حرف‌هایی در این رابطه شنیده بودم. مهدی دوست خوب و همبازی من در تیم‌های ملی جوانان و تیم ملی بزرگسالان و همچنین پرسپولیس بوده و با او هنوز هم رفاقت دارم و توانایی او را خوب می‌شناسم. مهدی مهاجم توانایی است که با گلزنی به چلسی و چند تیم بزرگ دیگر توانایی‌اش را نشان داده است از همین رو حتماً می‌توانست در چلسی موفق شود به همین دلیل حتماً مهدی شانس و توانایی بازی در تیم‌های بزرگ را دارد و دیر یا زود این امکان به وجود می‌آید که به تیم بزرگ دیگری برود هر چند پورتو هم تیم بدی نیست و در اروپا از جایگاه خیلی خوب و قابل احترامی  برخوردار است.

 

*تیم سابقت پرسپولیس هم با شکست دادن صنعت نفت به صدر رسید. در این رابطه چه صحبتی داری؟

پرسپولیس بهترین تیم ایران است و با تیم خوبی که امسال سرمربی این تیم بسته حتماً پرسپولیس شانس اول قهرمانی است ضمن اینکه تخصص سرمربی و بازیکنان پرسپولیس هم کسب عنوان قهرمانی است و من امیدوارم تیم سابقم با رسیدن به صدر بتواند این جایگاه را حفظ کند و نهایتاً به قهرمانی برسد.

 

*پرسپولیس مهاجمانی مانند لوکادیا و دیاباته را هم به خدمت گرفته، این موضوع چقدر به پرسپولیس کمک خواهد کرد؟

بالاخره پرسپولیس همیشه تیمی تهاجمی بوده و مهاجمان خارجی هم حتماً با نظر سرمربی تیم به خدمت گرفته شده‌اند و حتما مربی پرسپولیس توانایی را در بازیکنان خارجی جدید دیده که آنها را به خدمت گرفته است.

 

*در رابطه با تیم ملی و قرار گرفتن در لیست نهایی چقدر شانس برای خودت قائل هستی؟

بالاخره قرار گرفتن در لیست تیم ملی و حضور در جام جهانی آرزوی هر بازیکنی است. من هم برای رسیدن به این هدف نهایت تلاشم را انجام می‌دهم و با امیدواری زیادی می‌جنگم و تلاش می‌کنم تا در لیست نهایی اسکوچیچ باشم.

 

*تیم ملی‌مان در گروهی که قرار گرفته موفق به صعود خواهد شد؟

چرا که نه، حتما توانایی انجام کارهای بزرگ و حتی صعود به مرحله بعد از گروهمان را داریم. تیم ملی ما از بازیکنان بسیار خوب و کادر فنی کار بلدی بهره می‌برد که توانایی زیادی دارند ضمن اینکه در قطر حتما با حمایت هموطنان کشورمان می‌رویم که بهترین نمایش‌ها را ارائه دهیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.