2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
زورگیران پسر 17 ساله را با انگیزه سرقت موبایل کشتند

زورگیران پسر 17 ساله را با انگیزه سرقت موبایل کشتند

پلیس جست‌وجوهای خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان زورگیری مرگبار آغاز کرده است.

دوات آنلاین-تحقیقات پلیس جنایی پایتخت برای دستگیری دو عامل قتل پسر 17 در محله خانی‌‌آباد در حالی ادامه دارد که شواهد حکایت از آن دارد که دو متهم با انگیزه سرقت گوشی دست به این جنایت زده‌اند.

 

به گزارش دوات آنلاین در این جنایت که در آخرین ساعات چهاردهم آبان ماه اتفاق افتاد، پسر 17 ساله‌ای به نام ابولفضل قربانی شده است.

 

مادر ابولفضل درباره ماجرای منجر به مرگ فرزندش می‌گوید: پسرم آن شب هم مثل هر شب با پدرش از سر کار به خانه آمده بود اما سر کوچه پیاده شده بود تا برای خرید به مغازه برود اما وقتی نیم ساعت گذشت و نیامد نگران شدیم و چند بار به موبایلش زنگ زدیم که او جواب نداد. هنوز ساعت 11 نشده بود  که یکی زنگ آیفون را زد و من فکر کردم  ابولفضل است. به شوهرم گفتم ابولفضل آمد دیگر لازم نیست شماره‌اش را بگیری اما کسی که در می‌زد ابولفضل نبود و لبنیاتی سر کوچه بود. او از همسرم خواست پایین برود و من هم از پنجره خانه‌مان که در طبقه چهارم است بیرون را نگاه کردم و دیدم کوچه شلوغ است. ‌آن موقع بود که فهمیدیم چه اتفاقی افتاده است.

 

مادر ابولفضل درباره پسرش گفت: او 23 آبان ماه 17 ساله می‌شد. تا کلاس هشتم درس خوانده بود و چون به درس و مدرسه علاقه نداشت ترک تحصیل کرد و سر کار رفت. شوهرم در بازار مغازه کفش‌فروشی دارد و ابولفضل هم در بازار در یک تولیدی کفش کار می‌کرد. صبح‌ها ساعت 8 خودش سر کار می‌رفت ولی شب‌ها با پدرش به خانه می‌آمد. آن شب هم مثل هر شب با هم به خانه آمده بودند که ابولفضل گفته بود می‌خواهد شارژ بخرد و پدرش گفته بود منتظر می‌ماند تا او بیاید اما پسرم گفته بود شما برو تا ماشین را پارک کنی‌ می‌آیم.

 

ساعت 10 و نیم شب بود که شوهرم آمد و بعد از حدود نیم ساعت فهمیدیم چه اتفاقی افتاده است. دزدها که دو نفر با یک موتورسیکلت بودند می‌خواستند گوشی ابولفضل را بدزدند اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که او را را چاقو زدند و فرار کردند. پسرم خیلی مهربان بود و اصلا اهل دعوا نبود و با کسی هم دشمنی نداشت، امیدوارم قاتلان او زودتر دستگیر شوند.

زورگیران پسر 17 ساله را با انگیزه سرقت موبایل کشتند

پسرخاله ابوالفضل هم می‌گوید: تصاویر مغازه‌ها نشان می‌دهد ابولفضل چند دقیقه‌ای‌ در یکی از مغازه‌ها بود و بعد یکی از فامیل‌ها را دید و با او حال و احوال کرد. بعد هم در حالی‌که نایلون خریدش دستش بود از سر کوچه به سمت خانه‌شان در انتهای کوچه رفت که وسط‌های کوچه زورگیرها به او حمله کردند.

 

او می‌گوید: تصاویر دوربین‌های‌ مداربسته نشان می‌دهد ابولفضل تمام در مدتی که سر کوچه و در مغازه بود گوشی دستش بود و دو مظنون منتظر فرصت مناسبی بوده‌اند که گوشی او را بقاپند. بعد از آنکه ابولفضل داخل کوچه رفت یکی از مهاجمان در فاصله چند متری او را تعقیب کرد و بعد از چند ثانیه همدست او که موتور سوار بود وارد کوچه شد و در کمتر از یک دقیقه آن دو نفر با موتورسیکلت از کوچه خارج شدند.

 

پسرخاله ابولفضل درباره نحوه حمله سارقان نیز گفت: یکی از آنها از پشت به ابولفضل  و بعد دستش را دور او حلقه کرد. بعد چاقویی به قلب پسرخاله‌ام زد و سپس موبایل او را برداشتند و فرار کردند. ابولفضل هم بعد از آنکه چاقو خورد حدود 30  قدم راه رفت و روی یک تاکسی سمند زرد که پارک بود افتاد. آن موقع بود که صاحب تاکسی سرش را از پنجره طبقه دوم خانه‌اش بیرون آورد و دید چه اتفاقی افتاده‌ است. بعد هم به پلیس و اورژانس زنگ زد

در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتلان این پسر 17 ساله در دادسرای جنایی تهران و پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.