2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نکونام و کالدرون ؛جدال برای بردی با ارزش تر از 3 امتیاز

نکونام و کالدرون ؛جدال برای بردی با ارزش تر از 3 امتیاز

جواد نکونام و کالدرون هر دو به برد بازی امروز نیاز دارند، چراکه تیم فولاد سالهاست به صدر جدول صعود نکرده و کالدرون هم برد می‌خواهد تا روحیه شاگردانش تقویت شود

دوات آنلاین-هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر از امروز با برگزاری یک بازی آغاز می‌شود. در تک بازی امروز فولاد از ساعت 45:17 میزبان پرسپولیس است تا جدال دو تیم برای برد یک بازی دیدنی را رقم بزند

 

 فولاد 9 هفته است که در لیگ نباخته و با کسب 3 برد و یک تساوی در 4 بازی اخیر توانسته، خود را به نیمه بالایی جدول برساند. در سوی مقابل پرسپولیس با یک تساوی تلخ و بحران خودساخته به فولاد‌آره‌نا رسیده است.

 

مسلما پیروزی در این بازی برای هر 2 تیم ارزشی فراتر از 3 امتیاز خواهد داشت، چرا‌که برنده بازی امروز علاوه بر این‌که می‌تواند خود را به یک قدمی صدر جدول برساند، از نظر روحی‌و روانی نیز در شرایط مطلوبی قرار خواهد گرفت.

نکونام و کالدرون ؛جدال برای بردی بارارزشتر از 3 امتیاز

 شاگردان کالدرون که فصل گذشته هم قهرمان لیگ برتر شده بودند و قهرمانی خود را کامل کرده‌اند، برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای بجز شکست فولاد ندارند.

 

تیم فولاد خوزستان هم 3 فصل است که به صدر جدول نزدیک نشده‌ و یاران نکونام با انگیزه، امیدوار هستند با حمایت و کمک هوادارانشان پرسپولیس را در اهواز زمین‌گیر کنند. غایب بزرگ پرسپولیس در بازی امروز شجاع خلیل‌زاده است.

 

دفاع پرسپولیس باز هم تغییر کرد

مدافع پرسپولیس که مقابل ماشین‌سازی با پست جدید خود یعنی دفاع راست به زمین برگشته بود‌، در نیمه دوم یک کارت زرد گرفت تا ۴ کارته شود.

 

خلیل‌زاده پس از مصدومیت و محرومیتی که سپری کرد، در دیدار با شاهین به عنوان یار ذخیره وارد میدان شد و توانست روی اولین لمس توپ گلزنی کند و در این بازی هم به ترکیب اصلی بازگشت اما محرومیت، دوباره وی را خانه‌نشین خواهد کرد.

 

با توجه به این اتفاق، ترکیب دفاعی سرخ‌پوشان بار دیگر دست‌خوش تغییر می‌شود و کالدرون ناچار است مهره‌ای جدید را به جای شجاع قرار دهد.

 آخرین بازی رسمی 2 تیم سال گذشته در مسابقات لیگ برتر در اهواز برگزار شد که تیم فولاد با سرمربیگری افشین قطبی با نتیجه یک - صفر به پیروزی رسید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.