2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
معرفی کامل سریال حکایت‌ های کمال ؛خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

معرفی کامل سریال حکایت‌ های کمال ؛خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

سریال حکایت‌های کمال داستانی شیرین و گاه ظنز دارد و داستان آن در هر قسمت مستقل است اما در مجموع خاطرات پسربچه‌ای به نام کمال را نشان می‌دهد.

دوات آنلاین-سریال حکایت‌های کمال سریالی شیرین است که از شبکه دو پخش می شود، ماجراهای پسربچه‌ای به نام کمال را روایت می‌کند و شکل اپیزودیک دارد.  با این سریال بیشتر آشنا شوید:

 

خلاصه داستان سریال

سریال حکایت‌های کمال اپیزودیک است به این معنی که هر قسمت آن موضوع و داستان مستقلی دارد البته بعضی داستان‌های آن دو قسمتی است اما به طور کلی سریال درباره پسربچه ای به نام کمال است که خاطراتش در دهه 40 روایت می‌شود.

 

این سریال از کتابی با همین نام نوشته محمد میرکیانی اقتباس شده است.

 

این مجموعه قرار است پیام‌های اخلاقی مثل احساس مسئولیت را به کودکان و نوجوانان آموزش ‌دهد البته به گفته کارگردان، این سریال فقط مختص کودکان و نوجوانان نیست و خانواده‌ها می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند.

معرفی کامل سریال حکایت‌ های کمال ؛خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

سریال حکایت های کمال چند قسمت است

این سریال ابتدا قرار بود در 150 قسمت ساخته شود اما در نهایت 31 قسمت آن به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی و تهیه کنندگی محسن شایانفر ساخته شد و محل فیلمبرداری آن شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی بود.

 

بازیگران سریال حکایت های کمال

نقش اصلی در این سریال یعنی نقش کمال را محمدرضا شیرخانلو ،بازیگر 13 ساله برعهده دارد.

 

محمود پاک‌نیت در این سریال پدر کمال است که مردی لحاف دوز است. نقش مادر کمال به نام رضوانه را نیز شهره لرستانی بازی می‌کند.

 

دیگر بازیگران این سریال عبارتند از: حمید ابراهیمی ، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی، بیژن بنفشه خواه، یوسف صیادی، امیر نوری، فلورنظری، بیتا خردمند، سیروس میمنت، مهرداد ضیایی، مختار سائقی، اکبرسنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، بهشاد مختاری، حسین چنگی، فریده دریامج، تقی زنجانی، حمید صفایی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال امیرحسین کافتری، همراز اکبری و محمدحسین بلوکات

معرفی کامل سریال حکایت‌ های کمال ؛خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

ساعت پخش و تکرار سریال حکایت های کمال

سریال حکایت های کمال هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود و شما می‌توانید در ساعت‌های 12 و 16 و 15 دقیقه تکرار آن را تماشا کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
مهدی 1398/11/10
سریال بسیار عالی و قشنگ اون کسایی که دوست ندارن نگاه نکنن ترو خدا فصل دومش رو بسازید
حمیده 1398/10/01
فیلمش عالیه با بازیگرانی عالی تر خداییش همه شون عالی بازی کردن حیف و صد حیف که تموم شد کاش ۱۵۰ قسمت رو می ساختن، دیشب که ما بی صبرانه منتظر پخشش بودیم و دیدیم تموم شد خیییلی برامون حال گیری بود، از عوامل پخش این سریال تشکر میکنیم، لطفا سری دومش رو هم بسازین خواهش میکنم
علیرضا 1398/09/19
من موندم خودشون وقت میزارن شاهکارشون رو ببینم.. پسر داستان هیچ شباهتی به بچه های دهه چهل نداره و نوع صحبت و برخوردش با بقیه بخصوص بالغین لودگی بچه های الان رو داره...حیف بیت المال منو شما که حروم میشه بدون رضایت ما
ناشناس 1398/09/18
بسیار سریال طنز و خنده دار و جالبی است من نقش عمه خانم را در کمال از همه بیشتر دوست دارم
ناشناس 1398/09/16
خیلی عالی دستتان درد نکند
ایلیا بیگی 1398/09/15
خیلی فیلم خوبی است ومن دوست دارم ۱۵۰ قسمت بشود از شما هی که این فیلم را دوست ندارید نگاه نکنید خواهش میگنم
بیتا 1398/09/13
از نظر من فیلمی اجتماعی و خوبی هستش ولی از نظر من نقش پرویز اضافی هست.
امیررضا 1398/09/12
عروسککککک عالیییییی
ناشناس 1398/09/12
خیلی سریال خوبیه هر کس میگه بده نگاه نکنه خوب
ناشناس 1398/09/08
خیلی سریال مسخره ای هست لطفا دیگه پخشش نکنید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.