2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
همراز اکبری ، بازیگر نقش طوبی در سریال حکایت‌های کمال : دوست ندارم شبیه دیگر بازیگران باشم

همراز اکبری ، بازیگر نقش طوبی در سریال حکایت‌های کمال : دوست ندارم شبیه دیگر بازیگران باشم

بازیگر نقش طوبی برادر کمال در سریال حکایت‌های کمال از شش‌سالگی بازیگری را شروع کرد.

دوات آنلاین-همراز اکبری بازیگر نقش طوبی برادر کمال در سریال حکایت های کمال بازیگر هشت‌ساله ای است که در پروژه‌هایی چون «عاشقانه»، «شکلاتی»، «در میان امواج» و «محکومین» بازی کرده است. اوگفت: نمی خواهم در آینده شبیه دیگر بازیگران باشم بلکه دوست دارم خودم باشم.

 

طوبی، خواهر کمال در چه فیلم‌هایی بازی کرده است

همراز اکبری که نقش «طوبی» خواهر کوچک کمال را دارد، گفت: من از شش‌سالگی بازیگری را شروع کردم و تا امروز در سریال خانگی «عاشقانه»، فیلم سینمایی «شکلاتی»، «در میان امواج» و سریال «محکومین» که همگی از فیلم و سریال‌های پرطرفدار هستند بازی داشتم البته در طول این چند سال در تئاتر هم ‌بازی کرده ام.

 

وی که در سریال حکایت‌های کمال در لوکیشنی قدیمی و خانه‌ای در دهه 40 بازی دارد در مورد بازی در این فضای قدیمی بیان کرد: زمانی که به این لوکیشن می‌آیم یاد دورانی می‌افتم که مادربزرگم تعریف می‌کرد و زمانی که از سرکار برمی‌گردم برایشان از این فضا تعریف می‌کنم.

همراز اکبری ، بازیگر نقش طوبی در سریال حکایت‌های کمال

حمایت خانواده از همراز اکبری برای بازی در نقش طوبی

اکبری گفت: تا امروز مصاحبه‌های زیادی با من شده و در همه آن‌ها گفتم و همیشه می گویم که اگر امروز بازیگر شدم فقط به لطف خداست که گذاشت در این حرفه با حمایت پدر، مادر و خواهر عزیزم حاضر شوم. همه‌ خانواده مرا پشتیبانی کردند تا امروز توانسته ام در نقش طوبی در سریال حکایت های کمال باشم.

 

این بازیگر هشت‌ساله ادامه داد: ما بازیگران اگر اینجا هستیم به خاطر لطف و نگاه مهربان مردم عزیز است. همه بازیگران را دوست دارم و با خیلی‌ها از آنها تا امروز بازی کردم. هرکدام از این بازیگران اخلاق متفاوتی دارند اما همه در قلب من جادارند چون خیلی مهربان هستند.

 

اکبری تاکید کرد: در مصاحبه با بهنوش بختیاری هم گفتم که نمی‌خواهم در آینده شبیه دیگر بازیگران باشم بلکه دوست دارم خودم باشم البته با سوپراستارها و اساتید زیادی کارکردم و نمی‌توانم بگویم از بازی کدام خوشم می‌آید چون همه را دوست دارم.

 

وی سبک بازیگری‌اش را بر اساس فیلم‌نامه دانست و افزود: برایم فرقی نمی‌کند در چه ژانری بازی کنم چون دوست دارم همه نقش‌ها و کارها را امتحان کنم، از قدرت الله صلح میرزایی کارگردان سریال حکایت‌های کمال تشکر می‌کنم چون قلبشان پر از مهر و امید است و همه گروه این سریال دوست داشتنی هستند.

 

منبع: ایرنا

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.