2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال حکایت های کمال چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال حکایت های کمال چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال حکایت های کمال تولید چه سالی است؟ در چند قسمت ساخته شده و آیا فصل های دیگری هم دارد؟

دوات آنلاین -سریال حکایت های کمال مجموعه ای مفرح و جذاب به کارگردانی آرش معیریان است که شبکه آی فیلم آن را بار دیگر پخش می کند و می توانید از تماشای آن لذت ببرید و ساعت خوشی را سپری کنید.

 

موضوع سریال حکایت های کمال

این سریال درباره نوجوانی به نام کمال و خانواده اش است. وقایع این مجموعه در دهه 40 می گذرد. این سریال اقتباسی از رمانی با همین نام به قلم محمد میرکیانی است.

عکسی از سریال حکایت های کمال

تعداد قسمت های سریال حکایت های کمال

سریال حکایت های کمال که اولین بار از شبکه دو پخش شد تولید سال 1398 است. این مجموعه در 33 قسمت ساخته شده است. البته قرار بود فصل دوم آن نیز ساخته و پخش شود اما فعلا خبری در این باره منتشر نشده است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

اگر علاقه مند هستید این مجموعه را دنبال کنید می توانید هر روز ساعت 6 عصر پای شبکه آی فیلم بنشینید یا این که تکرار آن را در ساعت های 2 بامداد و 10 صبح روز بعد تماشا کنید.

عکسی از سریال حکایت های کمال

بازیگران سریال حکایت های کمال

در این سریال محمدرضا شیرخانلو نقش کمال را برعهده دارد و  محمود پاک‌نیت و شهره لرستانی نقش والدین او را بازی کرده اند. حمید ابراهیمی، سولماز غنی، علی مسلمی، رامین ناصر نصیر، بیژن بنفشه خواه، یوسف صیادی، سعید پیردوست، شهربانو موسوی، فلور نظری، سیروس میمنت، امیر نوری، شهرام عبدلی و ...از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.