2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
تعرض به 8 زن در ماشین

تعرض به 8 زن در ماشین

متهم پس از مواجهه حضوری باشاکیان به آزار و اذیت زنان جوان با خودروهای سرقتی در مکان‌های خلوت اقرار کرداما در دادگاه منکر تعرض شد.

دوات آنلاین-مجرم سابقه دار معروف به «جانور خطرناک تهران» که متهم است پس از سرقت شش فقره خودروهای مزدا۳ و پراید هشت زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

 

به گزارش جوان، رسیدگی به این پرونده از سال ۹۶ با اعلام گزارش های مشابه مبنی بر سرقت چهار دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه مزدا٣ نوک مدادی در کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس آغاز شد.

 

تلاش ها برای شناسایی خودروهای سرقتی ادامه داشت تا اینکه زن جوانی مأموران پلیس را از سرقت خودروی مزدا۳ سفیدرنگ که متعلق به خواهرش بود، باخبر کرد.

 

او در طرح شکایت خود گفت: «پزشک هستم و به خاطر مشکلی که داشتم، خواهرم خودرواش را در اختیارم گذاشت تا با آن به مطب رفت و آمد کنم. امروز قصد رفتن به مطب را داشتم که متوجه سرقت خودرو شدم.»

 

با اعلام این شکایت مأموران به محل حادثه رفتند و در تحقیقات مشخص شد سارق با پارک کردن خودروی مزدا۳ نوک مدادی که ۱۰ روز قبل اعلام سرقت شده بود این بار خودروی مزدا۳ سفیدرنگ را سرقت کرده است.

 

یک هفته از ماجرا گذشت تا اینکه مأموران پلیس توانستند خودروی مزدا۳ را شناسایی کنند و در یک عملیات تعقیب و گریز سارق را در حالی که سعی داشت با ورود به جمعیت فرار کند، در یک سانحه تصادف با یک دستگاه تاکسی سمند دستگیر کنند.

 

حمید ۲۵ ساله دارای چند سابقه کیفری از جمله، کیف قاپی، سرقت، درگیری و حمل مواد مخدر به پلیس آگاهی منتقل شد و از آنجا که احتمال می رفت متهم مرتکب جرائم دیگری هم شده باشد، تصویر بدون پوشش متهم به دستور قاضی در رسانه های منتشر شد که پس از آن چند زن جوان به اداره پلیس مراجعه و با شناسایی متهم از او به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند.

 

متهم نیز پس از مواجهه حضوری باشاکیان به آزار و اذیت زنان جوان با خودروهای سرقتی در مکان‌های خلوت اقرار کرد.

 

سرانجام وی به اتهام سرقت، آدم ربایی، ضرب و شتم و تجاوز به عنف روانه زندان شد و پرونده بعد از صدور کیفرخواست با ۱۴شاکی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

صبح چهارشنبه متهم در همان شعبه به ریاست قاضی کیخواه با حضور سه شاکی محاکمه شد. در ابتدای جلسه یکی از شاکیان که زن ۴۸ ساله بود در جایگاه قرار گرفت و گفت: شب حادثه در خانه یکی از اقوام در خیابان دماوند مهمان بودم. حوالی ساعت ۴صبح متوجه شدم خودروام که مزدا۳ نوک مدادی بود، سرقت شده است. ۱۰ روز بعد از طرح شکایت خودروام مقابل منزل خانم دکتر پیدا شد. به خاطر سرقت و صدمات به خودرو و سرقت اموال داخل خودرو شکایت دارم.

 

دومین شاکی که زن ۳۵ ساله بود، گفت: روز حادثه که از مدرسه دخترم به خانه برمی گشتم و منتظر ماشین بودم، با توقف اولین خودرو سوار شدم. خودرو پراید بود و راننده آن نیز وضعیت ظاهری به هم ریخته و آلوده‌ای داشت، وقتی راننده قصد عوض کردن دنده را داشت متوجه زخم و تاول روی دستش شدم. همان جابه او شک کردم تا اینکه با تغییر مسیرهای مختلف تصمیم گرفتم از خودرو پیاده شوم، اما او اصرار کرد مرا به مقصد می رساند.

 

شاکی در ادامه گفت: متهم در همان محله زندگی ام توقف کرد و سپس به بهانه دنده عقب، صندلی ماشین را خواباند و قصد داشت مرا آزار دهد. هر چه التماس کردم بی فایده بود تا اینکه او با یک پیچ گوشتی مرا تهدید به مرگ کرد، حاضر بودم بمیرم و مقاومت کردم تا اینکه با شکستن قفل در و لگدهای پی در پی به متهم خودم را از ماشین به بیرون پرتاب کردم و نجات یافتم.

 

سومین شاکی خواهر ۴۸ ساله خانم دکتر بود. وی در طرح شکایتش گفت: خودروام در عملیات تعقیب و گریز پلیس کشف شد و به خاطر شلیک‌های گلوله از سوی پلیس به شدت خسارت دیده است، از متهم شکایت دارم.

 

در ادامه متهم که معروف به جانور خطرناک تهران است با انکار جرم آدم ربایی و تجاوز به عنف فقط سرقت خودروها را اعتراف کرد. وی در ادامه به سؤالات هیئت قضایی پاسخ داد.

 

*چرا اصرار به سرقت خودروی مزدا۳ داشتی؟

چون سرقت آنها مثل پراید راحت است.

 

*با چه وسیله ای خودروها را سرقت می کردی؟

با تیغ جراحی، وقتی در ایران خودرو کار می کردم آنجا یاد گرفتم.

 

*شاکیان در مواجهه حضوری تو را شناسایی کرده اند و نظر پزشکی قانونی مبنی بر تجاوز مثبت بوده است. با این شواهد چطور جرمت را انکار می کنی؟

من با یکی از شاکیان از قبل آشنا بودم و او با میل خودش با من ارتباط داشت. دیگر شاکیان دروغ می گویند.

 

در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.