2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
نظر مردم درباره آخر سریال ستایش 3

نظر مردم درباره آخر سریال ستایش 3

اغلب مخاطبان عقیده دارند پری سیما در آخر سریال ستایش 3 حال و روز خوشی نخواهد داشت و به سزای عملش می‌رسد.

دوات آنلاین-سریال ستایش 3 بی شک از جمله پربیننده‌ترین سریال‌های امسال تلویزیون بوده که همه منتظر پایان هستند و می‌خواهند بدانند چه بر سر شخصیت‌های این داستان می‌آید.

 

ظاهرا قصه به گونه‌ای تمام خواهد شد که راه برای ساختن فصل چهارم سریال ستایش هم باز باشد البته هنوز تصمیمی درباره ساخت ستایش 4 گرفته نشده است.

 

حشمت فردوس در آخر چه می‌شود

حشمت فردوس یکی از شخصیت‌های اصلی است که پایان‌های گوناگونی برای او حدس زده می‌شود.

 

مهرداد امیدی می‌گوید: از همین حالا معلوم است همه چیز به خیر و خوشی تمام می‌شود و حشمت فردوس همه دارایی‌هایش را از پری سیما پس می‌گیرد. بعد هم محمد را پیش خودش می‌برد و محمد با دخترعمویش ازدواج می‌کند. معمولا سریال‌های ایرانی این طوری است که آخر یا همه چیز خیلی بد تمام می‌شود یا خیلی خوب. فکر کنم درآخر سریال ستایش 3 همه چیز خوب تمام شود.

 

مهین-خ اگرچه تا حدی با مهرداد موافق است اما می‌گوید: حشمت فردوس هیچ وقت نتوانسته آرام و راحت زندگی کند حتی اگر اموالش را پس بگیرید یکدفعه اتفاق تازه‌ای در زندگی‌اش می‌افتد که کار باز هم خراب می‌شود. از فصل اول ستایش تا حالا حشمت فردوس روزهای خوب و بد زیادی داشته ولی هیچ وقت این طور نبوده که همه چیز برایش گل و بلبل شود.

 

مخاطبی که خودش را معرفی نکرده نوشته است: حشمت فردوس با خانم بزرگ ازدواج می‌کند و سر پیری د رهمان رامسر به باغداری می‌رسد. اگر هم حجره‌اش را پس بگیرد آن را به محمد می‌سپارد. دیگر وقت بازنشستگی او است و دوران پر آب و تاب زندگی‌اش در آخر این فصل سریال ستایش تمام می‌شود.

 

کریم با این نظر موافق نیست و می‌گوید: همه حدس می‌زنند فردوس با خانم بزرگ ازدواج کند اما چنین اتفاقی نمی‌افتد. فردوس اهل ازدواج دوباره نیست. او هنوز به زن اولش فکر می‌کند. خانم بزرگ هم در این فکرها نیست. داستان را طوری نوشته‌اند که ما خیال کنیم آن دو نفر با هم ازدواج می‌کنند اما چنین اتفاقی نمی‌افتد.

 

سرنوشت پری سیما چه می‌شود

اغلب مخاطبان عقیده دارند پری سیما در آخر سریال ستایش 3 حال و روز خوشی نخواهد داشت و به سزای عملش می‌رسد. یکی می‌گوید او دستگیر می‌شود و به زندان می‌افتد. یکی دیگر حدس می‌زند او کشته خواهد شد و عده ای نیز پیش بینی می‌کنند پری سیما خودکشی کند.

 

عاقبت ماه ثنا چه می‌شود

ماه ثنا یا همان ستایش نشان داده زنی مقاوم و سخت‌کوش است و می‌تواند بحران‌های زندگی را اداره کند. او اکنون به آرامش نسبی رسیده و فقط این سوال باقی مانده است که آیا با مهدی مظفری ازدواج خواهد کرد یا نه؟

 

مهین نریمانی نظر داده است: شک نکنید ستایش و مهدی مظفری عاشق هم شده‌اند اما ازدواج کردن آنها به این راحتی‌ها نیست. اول این‌که ستایش خودش را باید راضی کند. دوم مسئله بچه‌هایش است و سوم مخالف حشمت فردوس. از آن طرف هم خانم مظفری مخالفت می‌کند. پس اگر قرار باشد این دو نفر با هم ازدواج کنند این اتفاق در آخر فصل 3 سریال ستایش رخ نمی‌دهد چون این طوری سریال خیلی طولانی می‌شود.

 

سارا سجادی نظر دیگری دارد و می‌گوید: درست است که خیلی‌ها با زادواج ماه ثنا با مهدی مظفری مخالف هستند اما این دو نفر در آخر با هم ازدواج می‌کنند. مخصوصا حالا که نازگل هم ازدواج کرده و محمد هم می‌تواند پیش پدربزرگش برود یا شاید او هم با دخترعمویش ازدواج کرد.

 

انیس چه می‌شود

پیش‌بینی‌ها درباره سرنوشت انیس تقریبا شبیه به هم است و اکثرا می‌گویند او از گذشته خودش پشیمان است و سعی می‌کند کارهای بدی را که انجام داده با افشای حقیقت و رو کردن دست پری سیما جبران کند و در آخر هم حشمت فردوس او را می‌بخشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.