2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
چلنگر: برانکو تخفیف نمی‌دهد

چلنگر: برانکو تخفیف نمی‌دهد

انصاری‌فرد قصد دارد برانکو را پای میز مذاکره بکشاند و برای پرداخت مطالبات به دنبال تخفیف یا شیوه پرداخت مسالمت‌آمیز باشد.

دوات آنلاین-برانکو سرمربی سابق پرسپولیس در شرایطی از این باشگاه جدا شد که مبلغ نزدیک به یک میلیون یورو از این تیم طلب داشت. ایرج عرب که طی مدتی که برانکو ایوانکوویچ خواستار دریافت مطالباتش بود، فقط به جمله پول حاضر است بسنده کرد تا بعد از او پرداخت مطالبات برانکو به چالش بزرگ جانشینش یعنی محمدحسن انصاری‌فرد تبدیل شود.

 

مدیرعامل جدید سرخ‌ها همان اولین روز حضورش در باشگاه پرسپولیس پروژه پرداخت مطالبات برانکو را کلید زد و با ارسال نامه‌ای از برانکو خواست تا قبل از ورود این پرونده به فیفا با توافقی دوطرفه همه چیز به خیر و خوشی تمام شود. با پافشاری انصاری‌فرد در‌نهایت هم 2 جلسه با وکیل برانکو در ترکیه و تهران برگزار شد اما هیچ توافقی حاصل نشد تا همچنان پرونده شکایت برانکو از پرسپولیس باز بماند. بعد از این 2 جلسه مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به احتمال طرح شکایت برانکو به  فیفا گفت که جای پرسپولیس و برانکو با آن همه خاطرات شیرین در فیفا نیست و بعد از آن هم در یک برنامه تلویزیونی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت‌: «‌شما مطمئن باشید من با آقای برانکو قرار می‌گذارم و این قضیه را به بهترین نحو حل می‌کنیم.‌»

 

اکنون انصاری‌فرد قصد دارد برای محقق کردن این وعده برانکو را پای میز مذاکره بکشاند و برای پرداخت مطالبات به دنبال تخفیف یا شیوه پرداخت مسالمت‌آمیز باشد اما خبرهای رسیده حاکی از آن است که مدیرعامل فوتبالی سرخ‌ها برای رسیدن به این هدف بزرگ کار آسانی در پیش نخواهد داشت. اولین سنگی که جلوی پای انصاری‌فرد قرار گرفته، بحث مالیاتی برانکو است. طبق اعلام یکی از نزدیکان برانکو این سرمربی کروات به هیچ عنوان حاضر نیست که برای انجام مذاکرات به ایران برگردد، چرا‌که با توجه به عدم پرداخت مالیات از سوی باشگاه پرسپولیس ممکن است برای خروج از ایران به مشکل بخورد. گفته می‌شود طبق قرارداد مالیات برانکو بر‌عهده باشگاه بوده و این مالیات از سوی پرسپولیسی‌ها پرداخت نشده و وکیل این مربی گفته که مسئولا‌ن پرسپولیس فقط در ترکیه یا دبی می‌توانند با موکلش جلسه حضوری داشته باشند، البته به شرط این‌که کلیه هزینه‌های سفر و اقامت را باشگاه پرسپولیس تقبل کند! اما موضوع مهم‌تر خروجی این جلسه خواهد بود.

 

انصاری‌فرد امیدوار است در جلسه حضوری با برانکو برای پرداخت بدهی یک میلیون یورویی از او تخفیف بگیرد و با پرداخت‌60 تا 70 درصد از این پول رضایت سرمربی سابق سرخ‌ها را بگیرد. برای این‌که ببینیم انصاری‌فرد برای رسیدن به این مهم چقدر شانس دارد، با رضا چلنگر دوست شفیق برانکو تماس گرفتیم: «خودتان دیدید که داستان برانکو و پرسپولیس چطور به پایان رسید. برانکو دل پری از مدیران پرسپولیس دارد و مدیران جدید هم باید تاوان اشتباهات و رفتار مدیران سابق را بدهند. پرونده برانکو و پرسپولیس فقط با پرداخت کل مطالبات بسته خواهد شد و من بعید می‌دانم که برانکو کوتاه بیاید.‌»

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.