2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
راز قتل دختر جوان در عمق چاه

راز قتل دختر جوان در عمق چاه

چاهی که جسد داخل آن افتاده بود۷۰ متر عمق داشت و در فاصله حدود ۳۰ متری جاده قرار داشت.

دوات آنلاین-مرد جوان پس از خفه کردن کارگر تالار، جسد دختر جوان را داخل چاه ۷۰ متری انداخت.

 

به گزارش جام جم، روز سه شنبه ۱۲ شهریور امسال، خانواده دختر جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی اصفهان از ناپدید شدن دخترشان خبر دادند.

 

ماموران پس از تحقیق از خانواده او متوجه شدند، دختر ۲۶ ساله در یك تالار در اصفهان مشغول به کار بوده که روز سه شنبه راهی محل کارش شده و بعد از آن ناپدید شده بود.

 

ماموران به تحقیق از همکاران دختر جوان در تالار پرداخته و متوجه شدند کسی از سرنوشت او خبر ندارد. تحقیقات از خانواده دختر جوان نشان داد دخترشان بدون اطلاع به آنها شب را جایی نمی رفت که این موضوع احتمال اینکه او قربانی حادثه یا جنایتی شده باشد را قوت بخشید.

 

تیم پلیسی سپس به بررسی بیمارستانها و پزشکی قانونی پرداخته، اما ردی از او به دست نیاوردند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره به جام جم گفت: در شاخه ای از تحقیقات متوجه اختلاف دختر ناپدید شده با پسر صاحب تالار شدیم، به همین خاطر تحقیقات را روی او متمرکز کردیم، پسر ۳۰ ساله دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت که منکر قتل شد. ماموران که متوجه تناقض گویی های او شده بودند، به بازجویی ها ادامه دادند تا اینکه روز پنجشنبه به قتل اعتراف کرد.

 

سرهنگ حسین ترکیان با اشاره به اعترافات متهم به قتل افزود: مرد جوان در بازجویی ها مدعی شد به دلیل اختلافاتی که با دختر جوان داشته او را خفه کرده و بعد جسدش را داخل خودرویش گذاشته و به بیابانهای نصرآباد رفته و داخل چاهی انداخته است. با راهنمایی متهم به قتل ماموران راهی محل شده و با کمک افراد بومی و امدادگران، جسد دختر جوان را از عمق ۷۰ متری چاه خارج کردند.

 

یکی از اهالی نصرآباد در این باره به جام جم گفت: چاهی که جسد داخل آن افتاده بود۷۰ متر عمق داشت و در فاصله حدود ۳۰ متری جاده قرار داشت. روی چاه کارگاهی احداث کردیم و یك نفر مقنی به داخل چاه رفت و توانست جسد دختر را پیدا کند و از چاه بیرون بیاورد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/10/12
پسره رو قراره اعدام کنن؟
ناشناس 1398/06/23
اختلافشون سر چی بوده؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.