2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
کیفرخواست علیه دختری که مادرش را کشت

کیفرخواست علیه دختری که مادرش را کشت

قصد قتل مادرم را نداشتم و فکر نمی‌کردم این اتفاق رخ بدهد و الان هم پشیمان هستم.

دوات آنلاین-دختر جوانی که متهم است مادر خود را به خاطر اختلاف خانوادگی به قتل رسانده است به زودی در دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه خواهد رفت.

 

به گزارش دوات آنلاین این دختر در مراحل تحقیق و بازجویی‌ها به قتل مادر خود به خاطر درگیری‌های خانوادگی ناشی از اختلافات ملکی  اعتراف و برادرش به عنوان اولیای دم درخواست قصاص او را مطرح کرد. پس از آن بازپرس جنایی نیز او را به اتهام قتل عمد مادرش جرم شناخت و اکنون پرونده او با صدور کیفرخواست از دادسرای جنایی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده خواهد شد.

 

این دختر ساعت ١٢ شب سه شنبه ٦ فروردین در حالی که هراسان به نظر می‌رسید با آتش نشانی تماس گرفت و گفت: برای خرید از خانه خارج شده بودم  و مادرم در خانه تنها بود. وقتی به خانه برگشتم  هر چه زنگ زدم مادرم در را باز نمی‌کند، چون قفل در ورودی آپارتمان خراب است نمیتوانم با کلید در را باز کنم. همسایه‌ها هم مسافرت هستند و کسی در ساختمان نیست که در ورودی را باز کند از طرفی مطمئنم مادرم از خانه بیرون نرفته چون اگر می‌خواست بیرون برود به من خبر می‌داد.

 

در پی این تماس ماموران آتش نشانی به آدرسی که دختر جوان داده بود رفتند و در ورودی آپارتمان  را باز کردند.

 

با ورود ماموران آتش نشانی به ساختمان چهار طبقه و قبل از رسیدن به آپارتمان مورد نظر آنها با جسد زنی در پاگرد بین طبقات دوم و سوم روبرو شدند. پس از آن ماموران ، موضوع را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند.

 

در بررسی‌های اولیه دختر جوان متوفی را مادر 45 ساله خود معرفی کرد. ابتدا این طور به نظر می رسید که زن میانسال تعادلش را از دست داده و با سقوط از پله ها جان باخته است. اما آثار کبودی روی بدن زن میانسال و شکستگی جمجمه اش کارآگاهان را به موضوع مشکوک کرد. در همین حال همسایه‌های ساختمان کناری گفتند حدود  ساعت ٩ همان شب صدای درگیری و مشاجره دختر جوان با مادرش را شنیده‌اند.

 

این درحالی بود که تیم جنایی در ادامه تحقیقات دریافتند، متوفی از مدتی قبل با همسرش اختلاف داشت و از یکدیگر جدا زندگی میکردند اما طلاق نگرفته بودند. همچنین مشخص شد دختر او که دانشجوی رشته حقوق بود و بنا به دلایلی از ادامه تحصیل انصراف داده بود  با مادرش زندگی میکرد اما از مدتی قبل با مادرش بر سر سه دانگ از خانه شان  اختلاف داشتند.بنابراین دختر جوان برای تحقیفات بیشتر دستگیر شد.

 

دختر جوان در بازجویی‌ها به قتل مادرش اعتراف کرد و گفت: من قصد قتل مادرم را نداشتم و فکر نمی‌کردم این اتفاق رخ بدهد و الان هم پشیمان هستم.

 

بنا به این گزارش متهم از آن زمان در بازداشت به سر می برد و منتظر است دادگاه سرنوشتش را تعیین کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.