2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
کالدرون: علیپور را می‌خواهم و اجازه جدایی نمی‌دهم

کالدرون: علیپور را می‌خواهم و اجازه جدایی نمی‌دهم

آخرین مرتبه‌ای که علی علیپور برای پرسپولیس گل زد به هفته بیست و نهم بازی با ماشین‌سازی برمی‌گردد که از روی نقطه پنالتی در دقیقه 81 گل تساوی را زد.

دوات آنلاین-علی علیپور که این روزها تحت فشار هواداران و از سوی دیگر باشگاه قرار دارد، به دنبال این است تا رضایتنامه خود را برای جدایی از پرسپولیس دریافت کند. مهاجم آقای گل پرسپولیس که اکنون با 62 گل زده برترین گلزن لیگ برتری تاریخ این باشگاه نیز محسوب می‌شود، طی فصول اخیر سودای حضور در فوتبال اروپا را داشته و فصل گذشته نیز پیشنهاد مالی از باشگاه روسی را رد کرد، اکنون سودای جدی برای جدایی از این تیم را در سر دارد. علیپور که در نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال دریافت رضایتنامه از پرسپولیس برای ترک این باشگاه به مقصد اروپا و یکی از دو لیگ اسپانیا و بلژیک بود، بعد از اینکه با مانع یک میلیون دلاری دریافت رضایتنامه مواجه شد، از این تصمیم گذشت و بار دیگر در مذاکره با ایرج عرب به کار خود در این تیم ادامه داد. اکنون اما با شروع دوباره لیگ و با توجه به اینکه این باشگاه موفق شده طبق برنامه خود یک مهاجم برزیلی را جذب کند و او نیز تحت فشار هواداران بعد از ناکامی طی دو بازی اخیر برای گلزنی قرار دارد، صحبت‌هایی دوباره برای جدایی داشته است.

 

آخرین مرتبه‌ای که علی علیپور برای پرسپولیس گل زد به هفته بیست و نهم بازی با ماشین‌سازی برمی‌گردد که از روی نقطه پنالتی در دقیقه 81 گل تساوی را زد. البته او در سه بازی قبلی‌اش موفق به گلزنی نشده بود و در واقع بعد از بازی با سایپا در هفته بیست و پنجم که در دقیقه 50 گل زد و در نهایت هم پرسپولیس آن بازی را 3-2 برد، همان یک گل به ماشین‌سازی را تا پایان فصل زد. در این دو هفته هم که پایش به گلزنی باز نشد تا حالا نوبت برخی از هواداران باشد تا از او انتقاد کنند. علی علیپور که در لیگ هفدهم و در روزهایی که مهدی طارمی با محرومیت و در ادامه جدایی از این تیم خبرساز شده بود و نگرانی بزرگی را برای هواداران این تیم شکل داده بود با 19 گل به‌عنوان آقای گلی رسید اما الآن شرایط برایش فرق کرده است. این بازیکن که در دوران نقل و انتقالات نیز با دلنوشته‌هایی که مضمون آن درخواست برای جدایی و حضور در فوتبال اروپا و البته نارضایتی بابت مسائل مالی و قراردادش در این باشگاه بود، اکنون به نظر می‌رسد شرایط سخت کنونی را با درخواست مجدد برای جدایی و دریافت رضایتنامه دنبال می‌کند.

 

 مهاجم پرسپولیس که در دیدار اول این تیم برابر پارس جنوبی با توجه به تغییر سیستم کالدرون، فرصتی برای گلزنی به دست نیاورد و از سوی هافبک‌ها تغذیه نشد، در دیدار برابر تراکتور در تبریز نیز روز آرامی داشت و حتی تعویض استوک‌هایش نیز به یاری او نیامد تا دومین بازی فصل را نیز در فقر گلزنی به پایان برساند.

 

مهاجم پرسپولیس که در لیست ۲۳ نفره تیم ملی فوتبال برای بازی با هنگ‌کنگ نیز حضور ندارد حالا در صفحه شخصی‌اش با جملاتی کنایه‌آمیز که هدف آن باشگاه و مدیریت است، اعتراض خود را به جو کنونی نشان داده است. مهاجم پرسپولیس البته به این جمله عجیب اکتفا نکرده و در متن دیگری با تگ کردن محسن خلیلی، محمدحسن انصاری‌فرد و حتی مدیرعامل سابق (ایرج عرب) این‌بار نوشته: «برای آدم‌هایی که حاضر نیستند برای تو از یک گودال بپرند از اقیانوس عبور نکن. درود بر شما...‌ کفش‌ها یا آدم‌ها اگر اذیتت کردند اندازه تو نیستند...‌» جملاتی که نشان از گلایه شدید این بازیکن که در فصل جدید درخواست جدایی از پرسپولیس را داده بود و با درخواست مالی باشگاه برای صدور رضایتنامه از این مسأله ناکام ماند.

 

 با این حال او همچنان گلایه‌هایی بابت اینکه باشگاه علیرغم ناکامی‌هایی که در جذب مهاجمان خارجی داشته، همچنان با مبالغ گزاف و دلاری به دنبال جذب آنها بوده و با شکایت و ناکامی آنها همچنان این مسیر را دنبال می‌کند. اما گابریل کالدرون مخالفتش را با این مسأله اعلام کرده و به مدیران پرسپولیس گفته که تیم خود را بسته است و نمی‌خواهد هیچ بازیکنی از جمله علی علیپور را از دست بدهد. بحران کمبود مهاجم در این تیم نیز سبب شده تا مسئولان پرسپولیس ضمن دلجویی از علی علیپور به وی اعلام کنند اجازه جدایی از جمع سرخپوشان را ندارد.

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.