2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قول دنیزلی برای جبران مقابل پرسپولیس ؛تقویت خط آتش تی تی ها

قول دنیزلی برای جبران مقابل پرسپولیس ؛تقویت خط آتش تی تی ها

دنیزلی که زمانی هدایت سرخ‌های پایتخت را بر عهده داشت باید در همین آغاز لیگ مقابل تیم سابقش قرار بگیرد و تی‌تی‌ها را علیه پرسپولیس تجهیز و آماده کند.

دوات آنلاین-تراکتور لیگ نوزدهم را با تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان آغاز کرد اما مصطفی دنیزلی، سرمربی ترکیه‌ای سرخ‌پوشان تبریزی به هواداران تیمش وعده داد در بازی هفته دوم و مقابل پرسپولیس 2 امتیاز از دست‌رفته در آغاز لیگ برتر را جبران می‌کند. یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل جدید بازی تراکتور-پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر است؛ در واقع دربی سرخ ایران خیلی زود از راه رسیده است.

 

دنیزلی که زمانی هدایت سرخ‌های پایتخت را بر عهده داشت باید در همین آغاز لیگ مقابل تیم سابقش قرار بگیرد و تی‌تی‌ها را علیه پرسپولیس تجهیز و آماده کند. قطعا هواداران پرشور تی‌تی‌ها فقط و فقط پیروزی می‌خواهند و هیچ توجیه و بهانه‌ای هم نمی‌‌پذیرند. دنیزلی هم با اشراف به حساسیت بازی مقابل پرسپولیس و اهمیت این بازی برای هواداران تراکتور قول داده تساوی در بازی با نفت را در نخستین دیدار خانگی جبران کنند.

 

شاید برخی تصور کنند دنیزلی خواسته با این وعده هواداران پرشور تراکتور را برای حضور گسترده در ورزشگاه یادگار امام ترغیب و تهییج کند اما واقعیت این است که بدون این وعده هم تماشاگران تبریزی و هوادار تراکتور ورزشگاه را پر خواهند کرد بنابراین قول دنیزلی برای جبران در بازی مقابل پرسپولیس با توجه به تحرکاتی است که در یکی، دو روز اخیر در نقل‌وانتقالات باشگاه صورت گرفته است. مسئولان تراکتور در چند روز گذشته به درخواست دنیزلی 2 بازیکن خارجی جذب کرده‌اند؛ 2 بازیکنی که برای تقویت فاز تهاجمی تراکتور استخدام شده‌اند. تراکتوری‌ها ابتدا ویلیان میمبلا، هافبک‌مهاجم 27 ساله و اهل کشور پرو را جذب کردند؛ بازیکنی که به خاطر غنای تکنیکی و خلاقیت بالا به مارادونای پرو شهرت یافته است. میمبلا سومین بازیکن خارجی بود که به تراکتور پیوست اما این پایان کار نقل‌وانتقالات باشگاه تبریزی نبود و اواخر هفته گذشته غلامرضا صادقیان، مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد پس از مذاکرات فشرده، کوین فورچونه، مهاجم فرانسوی به تراکتور پیوست. این بازیکن 30 ساله 182 سانتی‌متر قد دارد و پست اصلی‌اش مهاجم نوک است اما توانایی بازی در پست‌های دیگر همچون وینگر چپ و راست و هافبک‌تهاجمی را در کارنامه دارد که یک بازیکن سرعتی هم محسوب می‌شود. او که تاکنون 157 بازی انجام داده، 48 گل به ثمر رسانده و 36 پاس گل داده است و پیش از این در تیم ترویس فرانسه توپ می‌زد.

 

با توجه به این‌که حدود یک هفته تا دیدار پرسپولیس-تراکتور باقی مانده، مسئولان باشگاه تبریزی برای دریافت کارت آی‌تی‌سی 2 بازیکن خارجی‌شان اقدام کرده‌اند و امیدوارند حداقل بتوانند از یکی از این 2 بازیکن تازه‌وارد در بازی با سرخ‌پوشان پایتخت استفاده کنند. این 2 بازیکن خارجی جدید در تراکتور علاوه بر تقویت فاز تهاجمی تیم، اسلحه پنهان آن‌ها نیز به شمار می‌روند چراکه مربیان تیم‌های حریف شناخت چندانی از تازه‌واردها ندارند و این می‌تواند به ضرر پرسپولیس و دیگر رقبا و به سود تراکتوری‌ها باشد.

 

منبع: خراسان ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.