2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
قتل زن قربانی تعرض توسط شوهر

قتل زن قربانی تعرض توسط شوهر

قبول دارم که به همسرم تجاوز شده‌ و او خیلی به هم ریخته‌ بود اما بعد از آن ماجرا وقتی دیدم او در خانه‌ام همان جوانی که به او تجاوز کرده‌ است را آورده عصبانی شدم و او را کشتم.

دوات آنلاین-مردی که بعد از تعرض سه برادر به همسرش نسبت به او دچار سوءظن شده‌بود همسرش را کشت و قصد داشت یکی از متعرضان را هم بکشند که توسط پلیس دستگیر شد. این مرد روز یکشنبه پای میز محاکمه رفت.

 

به گزارش دوات آنلاین متهم تیر ماه سال گذشته زمانی که به خاطر حمله به مرد جوانی بازداشت شده‌ بود به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت جسد او را در خانه رها کرده‌ است.

 

براساس محتویات پرونده تیرماه سال 94 به پلیس گزارش شد دو مرد در ورامین با هم درگیر شدند. زمانی که پلیس به محل رسید مرد ضارب گفت جوان شاکی به همسرش تعرض کرده و شب قبل در خانه او بوده‌ است. متهم اعتراف کرد همسرش میترا را به قتل رسانده‌ و حالا جسدش در خانه‌ است.

 

او گفت: دو ماه قبل متوجه شدم حال همسرم خراب است. او به لحاظ روحی خیلی آشفته‌‌ بود. گریه می‌کرد و حرف نمی‌زد تا اینکه در میان لباسهایش یک دستنوشته پیدا کردم که درباره اینکه یکی از آشنایانم و برادرانش او را ربوده و مورد آزار قرار داده‌اند نوشته‌ بود. خیلی نوشته ناراحت کننده‌ای بود. وقتی آن را پیدا کردم سراغ زنم رفتم و گفتم بهتر است شکایت کنیم تا آنها به سزای عمل شان برسند. با اینکه مدتی از ماجرا گذشته‌ و ادله از بین رفته‌ بود اما ما شکایت کردیم و همسرم نشانه‌هایی از بدن متهمان داد که برای دادگاه مشخص شد آنها همسرم را مورد تعرض قرار داده‌اند. متهمان با قرار وثیقه آزاد شدند. بعد از این آزادی و مدتی که از ماجرا گذشت من متوجه شدم همسرم حالش بهتر است و زمانی که موضوع را پیگیری کردم به این نتیجه رسیدم که او همچنان با متجاوزان رابطه دارد. روز حادثه همسرم تعداد زیادی قرص خواب آور به من داد تا بخوابم. نیمه شب برای آب خوردن از خواب بیدار شدم و یکدفعه همسرم و یکی از متجاوزان را در خانه دیدم. بلافاصله همسرم را گرفتم و دست و پایش را بستم و لای یک فرش گذاشتم بعد به دنبال مرد متجاوز رفتم اما او فرار کرد. صبح که شد فرش لوله شده را باز کردم و دیدم زنم هنوز زنده‌ است. به او کمی آبمیوه‌ دادم و بعد دوباره با هم مشاجره کردیم و این بار او را کشتم. بعد به سراغ جوانی رفتم که در خانه‌ام دیده‌ بودم. وقتی به مغازه‌اش رفتم او بلافاصله برادرش را خبر کرد، با اینکه چند ضربه به مرد جوان زده بودم اما برادرش آمد و او را نجات داد و پلیس را خبر کرد.

 

پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌ شد. متهم روز یکشنبه پای میز محاکمه رفت. در ابتدای جلسه رسیدگی کیفرخواست علیه متهم خوانده‌ شد سپس مادر مقتول درخواست قصاص کرد اما قیم دختر مقتول اعلام گذشت کرد.

 

وقتی نوبت به متهم رسید او یکبار دیگر اتهام قتل را قبول کرد و گفت: من قبول دارم که به همسرم تجاوز شده‌  و او خیلی به هم ریخته‌ بود اما بعد از آن ماجرا وقتی دیدم او در خانه‌ام همان جوانی که به او تجاوز کرده‌ است را آورده عصبانی شدم و او را کشتم.

 

قضات در ادامه رسیدگی جوانی که متهم مدعی بود با همسرش در خانه‌اش رابطه داشت پشت تریبون فراخواندند این مرد گفت: من این حرف را قبول ندارم در آن زمان در خانه‌ خودم بودم و شاهد هم دارم که در خانه بودم. این مرد از ابتدا به من و برادرانم تهمت زده‌ بود. من با همسر او هیچ رابطه‌ای نداشتم. پرونده قبلی هم در حال رسیدگی بود که او چنین کاری کرد. من در آن زمان درخانه خودم خواب بودم.

 

با پایان گفته‌های متهم و وکیل مدافع او هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.