2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
اعدام؛ پایان عشق به زن صیغه ای

اعدام؛ پایان عشق به زن صیغه ای

شهره زن صیغه‌ای من بود و عاشقش بودم. شب حادثه وقتی به خانه شهره رفتم با حمید رو به رو شدم.

دوات آنلاین-مردی که به‌خاطر همسر صیغه‌ای‌اش مرتکب قتل شده بود در زندان به دار آویخته و پرونده‌اش بسته شد.

 

این قاتل که بامداد چند روز قبل در زندان رجایی شهر با چوبه دار قصاص شد مرد میانسالی به نام صفدر بود. متهم ابتدایی سال ۸۳ مرد ۲۲ساله‌ای را به نام حمید در پاکدشت به خاطر همسر صیغه‌ای اش به قتل رساند.

 

آن روز کاراگاهان پلیس پاکدشت از طریق تماس تلفنی کارکنان بیمارستانی در جریان قتل مرد جوان قرار گرفتند. بررسی ها نشان داد پیکر زخمی مقتول را راننده مینی بوس قرمز رنگی به بیمارستان منتقل کرده و از محل گریخته است.

 

همزمان با ادامه تحقیقات مأموران دریافتند حمید شب حادثه به خانه همسر صیغه‌ای قدیمی‌اش به نام شهره رفته بود که به قتل رسید.

 

همچنین مشخص شد شهره مدتی قبل صیفه صفدر شده است. بنابراین دو متهم به عنوان مظنونان حادثه تحت تعقیب قرار گرفتند و مدتی بعد دستگیر شدند، صفدر در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد.

 

وی گفت: شهره زن صیغه‌ای من بود و عاشقش بودم. شب حادثه وقتی به خانه شهره رفتم با حمید رو به رو شدم. از حضور او در خانه زن صیغه‌ای‌ام ناراحت شدم و می خواستم او را با چاقو بترسانم که به قتل رسید.

 

متهم چند بار پای چوبه دار حاضر شد و اولیای دم نیز شرط گذاشتند چنانچه وی شیرخوارگاهی احداث کند او را می بخشند اما در نهایت وی موفق به ساخت شیر خوارگاه نشد و چند روز قبل قصاص شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.