2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
خبرهای تازه از ماجرای مفقود شدن دختر دوچرخه‌سوار

خبرهای تازه از ماجرای مفقود شدن دختر دوچرخه‌سوار

در حالی‌که فرضیه ربوده‌شدن لیدا وجود داشت پلیس با بررسی فیلم‌های محدوده وقوع احتمالی جرم به این نتیجه رسید که آدم‌ربایی رخ نداده است.

دوات آنلاین-تحقیقات درباره علت مفقود شدن لیدا کاوه، دختر دوچرخه‌سوار در حالی ادامه دارد که پلیس می‌گوید در این رابطه تاکنون مظنونی دستگیر نشده است.

 

لیدا کاوه جمعه 31 خرداد از خانه‌شان خارج و پس از ان ناپدید شد. ساعاتی بعد خانواده لیدا پلیس را در جریان موضوع قرار دادند و از طرفی شبکه‌های اجتماعی نیز در این زمینه فعال شدند تا بلکه ردی از دختر دوچرخه سوار پیدا شود اما تحقیقات بی‌‌فایده بود تا این‌که عصر روز شبنه زنی میانسال دختری بدحال را در پارکی در غرب تهران دید و موضوع را به پلیس 110 اطلاع داد. بعد از حضور پلیس در محل معلوم شد این دختر لیدا کاوه است.

 

در حالی‌که فرضیه ربوده‌شدن لیدا وجود داشت پلیس با بررسی فیلم‌های محدوده وقوع احتمالی جرم به این نتیجه رسید که آدم‌ربایی رخ نداده است. البته هنوز هیچ چیز قطعی نیست و تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.