2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سیدجلال حسینی: نظر من را برای انتخاب سرمربی نپرسیدند

سیدجلال حسینی: نظر من را برای انتخاب سرمربی نپرسیدند

الان همه تیم‌ها در حال یارگیری و تقویت خود هستند ولی شرایط پرسپولیس نامشخص است و این موضوع به ضرر ما خواهد بود.

دوات آنلاین-جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس مهمترین سوژه این روز‌های فوتبال کشورمان است. در این میان سیدجلال حسینی، کاپیتان این تیم نیز که مثل همه پرسپولیسی‌ها نگران آینده این تیم است، حرف‌های جالبی زده.

 

 *رفتن برانکو همه را شوکه کرده و پرسپولیس همچنان بلاتکلیف است.

شرایط ما بازیکنان هم مثل هواداران است و نمی‌‌دانیم قرار است چه اتفاقی رخ بدهد. ما قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شده‌ایم و با ادامه این روند مطمئنا این تیم پرسپولیس است که در رقابت‌های سال آینده لیگ برتر دچار مشکل می‌شود و ضرر می‌کند.

 

* هواداران پرسپولیس نگرانند که با رفتن برانکو و ادامه شرایط موجود تیم محبوب‌شان نزول کند و دیگر نتواند قهرمان شود.

به هر حال ما در 3 سال اخیر قهرمان لیگ برتر شدیم. به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم و قهرمان جام‌حذفی شدیم. طبیعی است با ادامه این روز‌ها و این بلاتکلیفی فصل آینده فصل بسیار سختی برای ما باشد. الان همه تیم‌ها در حال یارگیری و تقویت خود هستند ولی شرایط پرسپولیس نامشخص است و این موضوع به ضرر ما خواهد بود.

 

* سپاهان و تراکتورسازی 2 رقیب جدی شما نفرات مورد نظر خود را جذب کرده و به قول معروف تقویت شده‌اند.

گفتم که همه تیم‌ها در حال یارگیری و تقویت خود هستند اما پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ و نماینده اول ایران در آسیا وضعیت نامشخصی دارد و این موضوع اصلا در شان پرسپولیس نیست.

 

* به نظر می‌رسد جدایی برانکو از پرسپولیس را باید قطعی دانست. فکر می‌کنی مربی ایرانی برای جانشینی او مناسب باشد یا خارجی؟

این مسائل در حیطه وظایف من بازیکن نیست و به خودم اجازه نمی‌‌دهم حتی به این سوال جواب بدهم.

 

* ولی شایعه شده بود ایرج عرب و مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید با تو مشورت کرده‌اند.

(با تعجب فراوان) برای انتخاب سرمربی جدید نظر من را پرسیده‌اند؟! دروغ است! من الان برای استراحت به انزلی آمدم و از همه جا بی‌خبرم. هر خبری هم که شنیدم از طریق رسانه‌ها بوده. این شایعات هم کذب محض است.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.