2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
سید جلال حسینی: پرسپولیس متحد و یکدل است

سید جلال حسینی: پرسپولیس متحد و یکدل است

بازی به بازی پیش می‌رویم و حتماً سعی می‌کنیم تا بیشترین امتیاز ممکن را بگیریم و با موفقیت نیم فصل اول را تمام کنیم.

دوات آنلاین -سید جلال حسینی کاپیتان باصلابت پرسپولیس در مقابل تراکتور بزرگی خودش را نشان داد و ثابت کرد که سن فقط یک عدد است. کاپیتان متعصب سرخپوشان در مقابل تراکتور گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند و آمادگی بالای خودش را به رخ کشید. به همین دلیل و به بهانه بازی‌های پرقدرت کاپیتان سرخپوشان روزنامه ایران ورزشی گپ و گفتی با سید جلال داشته است. کاپیتانی که مانند همه هم‌تیمی‌ها و علاقه‌مندان به پرسپولیس در کنار سایر مردم از مرگ دو ستاره و پیشکسوت پرسپولیس بسیار ناراحت است.

 

در سوگ میناوند و انصاریان

*سید چند روز پیش تولدت بود اما گویا هیچ جشنی نگرفته بودی؟

بله چند روز پیش بود اما من هیچ جشن تولدی نگرفتم و طبیعی هم بود در شرایطی که دو تن از بهترین عزیزان خودمان را از دست دادیم هیچ تولدی در کار نباشد.

 

*سید از گل سه امتیازی‌ات مقابل تیم تراکتور می‌خواستیم حرف بزنی. واقعاً چگونه است که در سن 39 سالگی باز هم باصلابت کار می‌کنی و با این قدرت ضربه سر می‌زنی. حتی در چند صحنه هم دیدیم که سر توپ می‌زدی و قصد دریبل زدن داشتی!

خدا را شکر که مقابل تراکتور همه بچه‌ها یکی از بهترین بازی‌های خودشان را ارائه دادند و دیدید که چقدر موقعیت گل مقابل دروازه تیم تراکتور خلق کردیم و عالی بازی کردیم و واقعاً استحقاق برد و کسب سه امتیاز را داشتیم و خوشحالم که سه امتیاز حساس این بازی را کسب کردیم و در مسیر خودمان با موفقیت پیش رفتیم. من هم به عنوان بازیکن پرسپولیس در آن صحنه جلو رفتم. احمد ضربه ایستگاهی خوبی را سانتر کرد و خدا را شکر که من هم با ضربه سر توپ را به گل تبدیل کردم و زحمات بچه‌ها را کامل کردم. سن هم فقط یک عدد است و همین قدر می‌توانم به شما بگویم که خدا را شکر شرایط خیلی خوبی دارم و همراه بچه‌های تیم در آمادگی کامل قرار دارم. همیشه هم سعی می‌کنم به بهترین شکل تمرین کنم و خودم را در بهترین فرم ممکن قرار دهم و برای تیمم مفید واقع شوم.

 

*و شادی بعد از گل هم نداشتی.

بله طبیعی بود در شرایطی که دو تن از عزیزان و وفادارترین و متعصب‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس را از دست دادیم هیچ شادی‌ای نداشته باشیم. به احترام فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند هیچ شادی‌ای نکردیم و دیدید که چند تن از بازیکنانمان فقط عدد هشت را به نشانه همدردی با خانواده انصاریان و هواداران نشان دادند.

 

*واقعاً اینکه بعد از فوت میناوند در دقیقه 25 گل می‌زنید و خودتان هم بعد از درگذشت انصاریان در دقیقه 8 گل می‌زنید چه احساسی دارید و این موضوع را به چه علتی وابسته می‌دانید؟

همه می‌دانند علی انصاریان و مهرداد میناوند با چه تعصبی بازی‌ها و نتایج تیم ما را دنبال می‌کردند و نتایج و موفقیت‌های پرسپولیس چقدر برای این دو عزیز اهمیت داشت. از همین رو حتماً دعای خیر دو پرسپولیسی بدرقه ما بوده که توانستیم موفق شویم و راه خودمان را با موفقیت ادامه دهیم و هر دو برد خودمان مقابل ماشین‌سازی و بعد از آن تراکتور را تقدیم روح مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز می‌کنیم.

 

*روز شنبه هم همه اعضای تیم بر سر مزار میناوند و انصاریان حاضر شدید. از احساستان در این رابطه حرف بزنید.

 فوت این دو بازیکن بزرگ پرسپولیس که جزو متعصب‌ترین پرسپولیسی‌ها بودند یکی از بدترین شوک‌هایی بود که به ما وارد شد و باور کنید هنوز نتوانسته‌ایم مرگ این دو عزیز و این دو خبر تلخ را باور و برای خودمان هضم کنیم.

 

*ظاهراً فقدان این دو اتحاد بیشتری برای تیم پرسپولیس برای کسب موفقیت به وجود آورده است؟

تیم ما تیم متحد و یکدلی است و در هر بازی برای کسب بهترین نتیجه نهایت تلاش خودمان را انجام می‌دهیم که نتایجی در حد نام پرسپولیس و برای خوشحالی هوادارانمان رقم بزنیم. در این رابطه باید این را هم اضافه کنم که در کنار این مواردی که گفتم حتماً برای شادی روح علی انصاریان و مهرداد میناوند سعی می‌کنیم باز هم بهترین نتایج را کسب کنیم و روح آنها را شاد کنیم.

 

بازی های باقیمانده تا نیم فصل

*سه بازی حساس تا پایان نیم فصل دارید که اگر در آنها به پیروزی برسید با قهرمانی به استقبال نیم فصل دوم می‌روید. چقدر نسبت به این موضوع خوشبین و امیدوار هستید؟

تمام بازی‌های لیگ سخت است و ما می‌دانیم که اصلاً کار راحتی نداریم و باید خیلی خیلی تلاش کنیم تا موفق شویم. بازی به بازی پیش می‌رویم و حتماً سعی می‌کنیم تا بیشترین امتیاز ممکن را بگیریم و با موفقیت نیم فصل اول را تمام کنیم. تیم‌هایی که ما با آنها بازی داریم جزو تیم‌های خوب لیگ هستند. در اولویت نخست سعی می‌کنیم با تمام قدرت از سد تیم مس رفسنجان بگذریم و شرایط خودمان را برای بازی‌های دیگر و در جدول هموار‌تر سازیم.

 

*نگفتید که آیا می‌توانید 9 امتیاز سه بازی باقی مانده را کسب کنید؟

فقط می‌توانم اینطور جواب این سؤال شما را بدهم که ارزش تک تک امتیازهای نیم فصل اول را می‌دانیم و در راه و هدفی که پیش رو داریم اصلاً و به راحتی هیچ امتیازی را از دست نمی‌دهیم و می‌خواهیم با بیشترین و بهترین شرایط نیم فصل اول را تمام کنیم و به استقبال بازی‌های نیم فصل دوم برویم.

 

*در رابطه با بازگشت ترابی چه نظری دارید؟

مهدی بازیکن خوبی است و حتماً می‌تواند به تیم ما کمک کند و امیدوارم با تمرینات خوبی که انجام می‌دهد هر چه زودتر در بهترین فرم ممکن قرار گرفته و بتواند به تیم ما کمک کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.