2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد شنبه 14 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد شنبه 14 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

باید پیگیر کارهایت باشی. نباید در این زمینه سستی کنی. باید هر کاری را تا رسیدن به نتیجه دنبال کنی و آنها را به دیگران محول نکنی. مطمئن باش کسی به‌خاطر تو خودش را به زحمت نمی‌اندازد. پس خودت دست به کار شو.

 

اردیبهشت

مزد زحماتی را که کشیده‌ای می‌گیری. به‌زودی به نتیجه دلخواه خودت می‌رسی. هیچ تلاش و کوششی بدون پاداش نیست و تو هم وقتی نتیجه اعمال‌ات را دیدی تمام خستگی‌ها وم مشکلات را فراموش خواهی کرد.

 

خرداد

مدتی است فراموش کرده‌ای به بعضی از اعضای فامیل یا دوستان‌ات سری بزنی یا حتی تلفنی حال‌شان را بپرسی. حتما این کار را انجام بده. مطمئن باش این کار حاصل خوبی برای تو دارد.

 

تیر

هفته خوبی در پیش خواهی داشت. باید کارهایت را روی یک نظم منطقی پیش ببری تا کلافه و سردرگم نشوی. اتفاقات خوب در انتظارت هستند. گوش به زنگ باش.

 

مرداد

خودت باید اتفاقات خوب را برای خودت رقم بزنی. باید کارهای مقدماتی انجام بدهی که نتیجه‌ای خرسندکننده به دنبال دارد. اگر بخواهی بنشینی و منتظر اتفاقات پیش‌بینی نشده بمانی هیچ وقت به نتیجه نخواهی رسید.

 

شهریور

شرایطی که امروز در آن قرار داری نتیجه کارهایی است که در گذشته انجام داده ای پس اگر از موقعیت فعلی‌ات ناراضی هستی باید در طرز تفکر و رفتار خودت تغییراتی ایجاد کنی.

 

مهر

از ایجاد تغییر در زندگی نترس. زندگی مثل آب رودخانه در جریان است و تو نمی‌توانی راکد و ساکن بمانی و ناچار هستی خودت را با توجه به شرایط روز تغییر بدهی اما این تغییرات باید تدریجی و گام به گام باشد.

 

آبان

سعی نکن یک شبه ره صد ساله بروی. این محال است. باید یاد بگیری از توانایی‌ها و استعدادهایی که داری به بهترین شکل اتفاده کنی و قدم به قدم جلو بروی. این طوری حتما به نتیجه خواهی رسید.

 

آذر

هفته گذشته هر اتفاقی افتاد تمام شد و رفت . حالا هفته تازه‌ای شروع شده که پر از موقعیت‌ها و فرصت‌های خوب است. سعی کن از آنها استفاده کنی و بهترین نتیجه را بگیری.

 

دی

یکی از اشکالات تو این است که کارهایت را دقیق و منظم پیگیری نمی‌کنی. همین هم باعث می‌شود خیلی از پروژه‌ها نیمه کاره رها شود یا رشته خیلی از کارها از دستت در برود. اگر نمی‌توانی فکرت را منظم کنی برنامه‌هایت را بنویس تا بتوانی آنها را یک به یک انجام بدهی.

 

بهمن

تو این توانایی را داری که از شکست‌های گذشته عبور کنی و دنیای تازه‌ای را برای خودت بسازی. پس ذهن‌ات را درگیری ناکامی‌هایی که تجربه کرده‌ای نکن و به آینده فکر کن و سعی کن آینده را روشن و پر امید ببینی.

 

اسفند

غیبت نکن. این اخلاق بدی است که داری و گاهی پشت سر این و آن حرف‌هایی می‌زنی که ممکن است به گوش خودشان برسد و برایت دردسر درست کند. سعی کن سرت به زندگی خودت گرم باشد.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 14 اردیبهشت: نباید خسته و دلسرد بشوی. شاید اوایل یکسری گره‌ها و مشکلات در زندگی‌ات بیفتد اما کارها رو به راه خواهد شد. فقط اگر در شرایط سختی قرار گرفتی خودت را نباز و تمام تلاش‌ات را به کار بگیر تا هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کنی.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.