2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
اسلحه‌کشی خواننده زیرزمینی معروف

اسلحه‌کشی خواننده زیرزمینی معروف

دوات آنلاین-یک خواننده زیرزمینی و آهنگساز  که ۱۴ سال سابقه کار دارد و کنسرت هایش به ترکیه و دبی هم رسیده بود به اتهام تهدید با اسلحه دستگیر شد و در بازجویی ها به سرقت و فروش خودروی عمویش نیز اعتراف کرد. او تقصیراتش را گردن صدایی ناشناس انداخت و گفت: این صدا همه زندگی مرا نابود کرد. گفت‌وگوی جوان با این خواننده معروف را بخوانید:

 

  • چند سال داری؟

۲۹ سال

 

  • از اتهام تهدید با اسلحه بگو، چرا و به چه انگیزه ای؟

شش سالی بود که مدام صدایی به من می گفت چه کار کنم و چه کار نکنم، چه ترانه ای بخوانم یا نخوانم، گاهی هم می گفت اگر می خواهی اوضاع کاری ات بهتر شود این کار را انجام بدهم یا ندهم. مثلا پدرت را به زیارت بفرست. این شد که با پدرم صحبت کردم اما او فکر کرد مواد مصرف می کنم و به خاطر توهم آن است. حتی او مرا در کمپ نیز بستری کرد اما در آنجا از من تست گرفتند و فهمیدند که اشتباه شده است،

 

 

  • این صدا چه ربطی به برادر رفيقت داشت؟

اوایل فقط صدا را می شنیدم اما این اواخر تصویری را می دیدم که برادر کوچک یکی از دوستان صمیمی ام بود. خیلی ناراحت شدم. او در این سالها برای من دشمن تراشی و زیرآب زنی می کرد. تا اینکه این اواخر تهدید کرده بود برای خواهرم ایجاد مزاحمت می کند. همین باعث شد تصمیم بگیرم از کرمانشاه اسلحه ای بخرم و سراغش بروم.

 

  • از روز حادثه بگو.

صبح روز حادثه مقابل خانه او کمین کردم و وقتی آن پسر جوان از خانه بیرون آمد مقابلش رفتم و اسلحه را بیرون آوردم. سپس به او گفتم: دست از سر خواهر و خانواده ام بردار و گرنه تو را خواهم کشت. او از ترس سوار خودروی اش شد و فرار کرد.

 

  • چطور دستگیر شدی؟

از طریق دوربین های مدار بسته

 

  • از سرقت خودروی عمویت بگو

شبی در خانه عمویم مهمان بودیم که سوییچ ماشین او را برداشتم و بعد خودروی اش را سرقت کردم. سپس مشخصات خودرو را در سایت دیوار گذاشتم و آن را فروختم.

 

  • مگر نیاز مالی داشتی؟ گفته بودی که وضع مالی‌ات خوب بود.

من با دوستم و برادرش خیلی رفیق بودم آنها از همه دارایی های من خبر داشتند و در این مدت به بهانه های مختلف تمام دارایی ام را بالا کشیده بودند، والا وضع مالی خوبی داشته و آدم معروفی بودم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.