2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
سلبریتی‌هایی که طلاق گرفته‌اند

سلبریتی‌هایی که طلاق گرفته‌اند

طلاق در هر زندگی ممکن است پیش بیاید اما برخی طلاق‌ها پر سر و صدا می‌شود. زندگی سلبریتی‌ها به دلیل علاقه طرفداران‌شان زیر ذره‌بین است و همین هم باعث می‌شود مسایلی مانند ازدواج و طلاق آنها بازتاب پیدا کند.

دوات آنلاین-طلاق در هر زندگی ممکن است پیش بیاید اما برخی طلاق‌ها پر سر و صدا می‌شود. زندگی سلبریتی‌ها به دلیل علاقه طرفداران‌شان زیر ذره‌بین است و همین هم باعث می‌شود مسایلی مانند ازدواج و طلاق آنها بازتاب پیدا کند. اگرچه طلاق در میان این افراد بیشتر از حد معمول نیست اما بازتاب‌های بیشتری دارد.

 

شراره رخام یکی از سلبریتی‌هایی است که طلاق را تجربه کرده است. همسر او یک آمریکایی ایرانی‌تبار به نام استیون راش بود اما زندگی آنها بعد از چند سال به بن بست رسید.

 

آناهیتا درگاهی یکی دیگر از این هنرپیشگان است.  او در سال ۱۳۹۳ با محمد پروین (پسر علی پروین)  اما در نهایت از هم جدا شدند.

 

سحر قریشی در سن کم ازدواج کرد؛ یعنی در 17 سالگی. او آن زمان هنوز بازیگر نشده بود. این ازدواج سال 84 انجام شد و 4 سال بعد در حالی که قریشی بازیگری معروف شده بود کار این زوج به طلاق کشید البته آنها از قبل هم اختلافاتی با هم داشتند.

 

آزاده صمدی و هومن سیدی دو هنرمند دیگر هستند که زندگی‌ مشترک‌شان دوام نداشت. این زوج هنری در سال ۱۳۸۶ ازدواج کردند اما پس از ۷ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. اولین واکنش را هومن سیدی نشان داد و در اینستاگرامش توضیح داد که از همسرش جدا شده است.

 

هومن سیدی نوشت : دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده. بی شک زندگی من هم مثل هر کدوم از شماها تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می‌دم در حجاب عرف‌های رایج فرهنگی باقی بمونه اما از اونجایی که احترام زیادی براتون قائلم و پیگیری های شما رو توجه دوستانه تحلیل و تعریف می‌کنم، باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک‌ام با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک که یک سال است که به اتمام رسیده است.

 

امیدوارم با این توضیح که با بهترین نیت های قلبی برای شما عزیزان همراه بوده و هدف از اون پاسخ به شبهات ذهنی بعضی از دوستان است، باب گفتگو، اظهار نظر، اعلام تاسف، گمانه زنی و باقی واکنش‌ها بکلی بسته و موضوع به کلی مختومه گردد. برای همه شما آرزوی حرکت در مسیر خوشبختی رو دارم.

 

بعد از این ماجرا آزاده صمدی هم در مصاحبه ای به جدایی اش عکس العمل نشان داد و گفت : چه کسی گفته است طلاق یک شکست بزرگ در زندگی است ؟ دوست ندارم کسی در زندگی خصوصی ما دخالت کند .

 

 

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی زوج بعدی هستند. آن دو سر ساخت فیلم مصائب دوشیزه باهم آشنا می شوند و مهدی پاکدل عاشق خنده های بهنوش طباطبایی می شود و در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ ازدواج می کنند اما متاسفانه این ازدواج در اسفند سال ۱۳۹۴ منجر به طلاق شد.

 

سحر دولتشاهی و رامبد جوان را هم باید به این لیست اضافه کرد. دولتشاهی کارش را از نمایش شروع کرد و از همین طریق با رامبد جوان آشنا شد. آنها در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ ازدواج کردند و در ۱۳۹۳ جدا شدند.

 

رویا تیموریان از دیگر افرادی است که در این فهرست جا دارد. او قبل از سال 1366 و پیش از ورودش به دانشگاه ازدواج کرده بود و فرزند داشت. همسر اول او با شغل رویا مخالفتی نداشت اما آنها در سال 80 با داشتن دو فرزند از هم جدا شدند و دو سال بعد خانم تیموریان با مسعود رایگان همسر فعلی‌اش ازدواج کرد.

 

ماجرای ازدواج و جدایی ماهایا پطروسیان نیز پر سر و صدا بود و همین موضوع باعث شد تا این هنرمند کشورمان با انتشار پستی درباره ازدواج و جدایی اش توضیح دهد: عزیزان سلام، من همیشه از حاشیه ها و شایعات مربوط به زندگی شخصی ام فراری بودم و معمولا فقط به سوالات در مورد حرفه ام پاسخ می‌دهم، اما نمیدانم چه اتفاقی افتاده که در این چند ماهه که مردم با هزاران مشکل ریز و درشت دست به گریبانند… ناگهان مسئله ازدواج بنده و عکسهای بی ربط، سوژه بعضی صفحات حاشیه ای شده است!!!

 

به هر حال، فقط یکبار در صفحه ام عنوان میکنم، که من در سال هشتاد و سه ازدواج کردم ودر سال هشتاد و هفت هم جدا شدم، همسر سابقم ایرانی متولد ایتالیا بودند والان هم ایتالیا زندگی میکنند. تا به امروز ازدواج مجددی نداشتم…. و قطعا اگر در زندگیم اتفاق جدی بیافتد در صفحه خودم اعلام می کنم…. شاد و پیروز باشید.

 

نیکی کریمی هم  یک بار ازدواج ناموفق داشته است اما اطلاعات زیادی از این موضوع در دست نیست. الهام حمیدی نیز زمانی که خیلی جوان بود پای سفره عقد نشست اما زندگی مشترکش دوام زیادی نداشت.

 

کتایون ریاحی نیز قبل از شروع بازیگری ازدواج کرد و صاحب یک فرزند پسر بنام پوریا شد. این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید اما رابطه مادر و پسر بسیار خوب است. پوریا موسیقی‌دان است و در این رشته تحصیل کرده و اولین آلبوم موسیقی بی‌کلام‌اش را نیز به نفع موسسه خیریه مادرش منتشر کرد.

خانم ریاحی در دومین تجربه خود با مسعود بهبهانی همسر فعلی اش ازدواج کرد، همسرش از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است.

 

نگار عابدی که با هدایت هاشمی ( بازیگر نقش اوس موسی در سریال پایتخت) ازدواج کرده بود در حالی که یک فرزند دختر به نام اما داشت تصمیم به جدایی گرفت. خودش در این باره گفته است: قبل از اینکه دخترم به دبستان برود من و همسر سابقم حس کردیم که باید مسیر زندگی مان را جدا کنیم و به همین دلیل مدتی را به اتفاق دخترم به منزل پدری‌ام رفتم تا مراحل مربوط به جدایی و طلاق طی شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.