2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
متن خداحافظی وحید رحیمیان و امیرحسین قیاسی از خنداننده شو

متن خداحافظی وحید رحیمیان و امیرحسین قیاسی از خنداننده شو

باز هم ممنوم که تا این جا ما را حمایت کردید. از اینجا به بعد حمایت یادتون نره. ما بدون حمایت شما هیچیم. مشتی هستین، ملوان کشتی هستین.

دوات آنلاین-وحید رحیمیان و امیرحسین قیاسی در یادداشت‌های اینستاگرامی از برنامه خنداننده شو خداحافظی کردند.

 

وحید رحیمیان از رفتن به مرحله نهایی خنداننده شو بازماند. این جوان که کودکی سختی داشته و به خاطر برخی موضعات نتوانسته دیپلم بگیرد اکنون در رشته تصویری برداری کار و دانش تحصیل می‌کند تا دیپلمش را بگیرد و علاوه بر آن قصد دارد در حوزه استندآپ کمدی هم کار را ادامه بدهد.

 

ببینید: استندآپ کمدی خداحافظی وحید رحیمیان در برنامه خنداننده شو

 

وحید رحیمیان با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: در آخر ممنونم از همگی بابت حمایتی که کردین، انرژی و دعاهایی که کردین و همچنین رای دادناتون دست تک تکتون رو میبوسم و عاشق همتونم و از ته قلبم آرزوی بهترین ها رو دارم برای تک تکتون دوستون دارم خیلی شاد باشید.

امیرحسین قیاسی هم در اینستاگرامش نوشت: ممنونم از همه کسانی که تا این مرحله من را حمایت کردند. دم همه‌تون گرم. تبریک می‌گم به رفقای خودم. ابوطالب و علی که با شایستگی کامل رفتند فینال. تلاش من این بود که سبک جدید از طنز را ارایه کنم که از کلیشه فاصله داشته باشد. امیدوارم از من راضی باشید. من به هر چی که می‌خواستم از این مسابقات رسیدم و گرفتن مقام هرگز توی اولویت‌های من نبود. باز هم ممنوم که تا این جا ما را حمایت کردید. از اینجا به بعد حمایت یادتون نره. ما بدون حمایت شما هیچیم. مشتی هستین، ملوان کشتی هستین.

 

ببینید: استندآپ کمدی خداحافظی امیرحسین قیاسی در برنامه خنداننده شو

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.